بنتو به دنبال موفقیت‌های بیشتر با تیم ملی کره


بنتو به دنبال موفقیت‌های بیشتر با تیم ملی کره

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی امیدوار است با ادامه روش کاری خود در این تیم، موفقیت‌های بیشتری حاصل شود.

به گزارش ایسنا، دو تیم ملی فوتبال کره جنوبی میزبان و ژاپن در دیدار نهایی مسابقات فوتبال قهرمانی شرق آسیا به مصاف هم رفتند که در پایان پاگردان بنتو توانستند با یک گل به برتری برسند و به قهرمانی دست یابند.

پائولو بنتو بعد از کسب اولین جام با تیم ملی کره جنوبی گفت: خوشحالم که با ارائه فوتبالی مبتنی بر فلسفه کره توانستیم به خواست خودمان برسیم. به همین خاطر می‌خواهم از بازیکنان، مربیان و تمام کسانی که در این راه به ما کمک کردند تشکر کنم. برد و باخت در فوتبال وجود دارد و چیزی که مهم است این است که شما شیوه و روش مبتنی بر کار خودتان داشته باشید و بتوانید در این راه پیشرفت کنید. از سال گذشته در جام ملت‌های آسیا ما شیوه فوتبالی خودمان را عوض کردیم و خوشبختانه بازی به بازی بهتر شدیم و الان از وضعیتی که تیمم دارد رضایت دارد و امیدوار هستم در آینده نیز بتوانم همراه تیم ملی کره موفقیت‌های بیشتری را تجربه کنم.

شاگردان بنتو اکنون باید خودشان را برای بازی‌های انتخابی جام جهانی قطر آماده کنند. این تیم اکنون با ۸ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به لبنان و کره شمالی در رده دوم گروه خود قرار دارد. در این گروه ترکمنستان با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟