نشان طیب برای ارزیابی کیفیت خدمات در حال طراحی است


نشان طیب برای ارزیابی کیفیت خدمات در حال طراحی است

مشهد- ایرنا- عضو انجمن مدیریت کیفیت ایران گفت: در حال طراحی مدل و شاخصی به نام نشان طیب برای ارزیابی کیفیت خدمات سازمان‌ها و مراکز خدماتی هستیم.

سید سعید امامی پنجشنبه شب در حاشیه همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع در دانشگاه فردوسی مشهد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نشان در مؤسسه کیفیت رضوی طراحی می‌شود تا براساس آن گواهینامه و نشان کیفیت به خدمات واجد شرایط ارائه شود.

رییس هیات مدیره مؤسسه کیفیت رضوی ادامه داد: این مؤسسه با هدف ارتقای کیفیت سبک زندگی بر اساس معیارهای اسلام ناب محمدی اردیبهشت ۱۳۹۷ تأسیس شده است.

وی گفت: یکی از کارهایی که مهندسان صنایع توان انجام آن را دارند، تعریف مدل‌هایی برای ارزیابی و مدل‌سازی بر مبنای شاخص‌های رتبه بندی است.
طیب نشانی است که به کالاها و خدمات متقاضی و واجد شرایط توسط مؤسسه کیفیت رضوی اعطا می‌شود. این مؤسسه از طریق طراحی الگوهای ارزیابی کیفیت و رتبه بندی بر اساس مبانی اسلام و تجاری‌سازی، در حال پیگیری اعطای نشان طیب به‌ عنوان برترین نشان کیفیت در ایران است.

همایش ملی دانشجویی مهندسی صنایع نیز به مدت ۲ روز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار گردید که طی آن ۱۵ کارگاه آموزشی تشکیل شد.

همایش‌های ملی دانشجویی مهندسی صنایع در دهه ۷۰ توسط فعالان دانشجویی آغاز شد ولی در مقطعی متوقف و سپس از سال ۹۵ دوباره برگزاری این همایش‌ها از سر گرفته شد.

دانشگاه فردوسی مشهد با بیش از ۱۱۰ هزار دانش‌آموخته، سومین دانشگاه تاسیس شده در ایران پس از دانشگاه‌های تهران و تبریز با هفت دهه قدمت است.

این دانشگاه دارای ۶۲۵ رشته تحصیلی در ۶۳ گروه آموزشی و بیش از ۲۵ هزار دانشجو است و ۲ هزار و ۱۰۰ دانشجوی خارجی نیز در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

بیش از ۸۲۰ عضو هیات علمی نیز در دانشگاه فردوسی مشهد مشغول فعالیت می‌باشند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی