اجرای پویش «زمستان گرم» ویژه نیازمندان/اشتغال زنان سرپرست خانوار در کارگاه دوخت چادر


اجرای پویش «زمستان گرم» ویژه نیازمندان/اشتغال زنان سرپرست خانوار در کارگاه دوخت چادر

حجت‌‌الاسلام رسولی با اعلام اجرای پویش «زمستان گرم»، گفت: کارگاه دوخت چادر با هدف افزایش فرهنگ حجاب و عفاف و اشتغال‌زایی برای بانوان سرپرست خانوار، در آستان امام‌زاده روح‌الله الحسنی(ع) راه‌اندازی شده است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین «حجر رسولی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه مردم کشورمان همواره با کمک به نیازمندان، نوع دوستی خود را نشان داده اند، اظهار کرد: همین امسال مردم ما باوجود مشکلات اقتصادی ای که دارند کمک های گسترده ای به سیل زدگان کردند.

مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) تصریح کرد: با کمک مردم و خیران، کمک های نقدی و غیرنقدی از طرف این آستان به مناطق سیل زده ارسال شد که مبلغ آن بالغ بر چندصد میلیون تومان بود.

وی در ادامه با بیان اینکه گروهی از مردم به دلیل مشکلات مالی سرپناه یا وسایل گرمایشی برای درامان ماندن از سرما ندارند، اضافه کرد: پویش مردمی «زمستان گرم» با هدف مشارکت گسترده مردم در تامین وسایل گرمایشی و لباس گرم از سوی اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران راه اندازی شده است.

رسولی اضافه کرد: مردم و خیران می توانند کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به منظور تامین وسایل گرمایشی و لباس گرم برای نیازمندان، به آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی(ع) تحویل دهند.

وی با بیان اینکه رویکرد ما در آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع)، افزایش کارآفرینی و خوداشتغالی گروه های کم توان و نیازمند است، گفت: در همین راستا کارگاه دوخت چادر از سال 1396 فعالیت خود را در این بقعه متبرکه آغاز کرده و اکنون بیش از 10 بانوی سرپرست خانوار در آن اشتغال دارند.

مدیر آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) خاطرنشان کرد: ما دو هدف را از راه اندازی کارگاه دوخت چادر دنبال می کردیم، اول اینکه، تعدادی از بانوان سرپرست خانوار صاحب شغل و درآمد شوند و ثانیا، با فروش همراه با تخفیف ویژه چادرها، موجب گسترش فرهنگ حجاب و عفاف شویم.

یادآور می شود، آستان مقدس امامزاده روح الله الحسنی (ع) در تهران، میدان امام خمینی (ره)، ابتدای خیابان باب همایون واقع شده است.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید