ارائه جزئیات قبض تلفن ثابت در سایت شرکت مخابرات


ارائه جزئیات قبض تلفن ثابت در سایت شرکت مخابرات

مدیرعامل شرکت مخابرات: با حذف قبوض کاغذی تلفن ثابت، مشترکان می‌توانند جزئیات قبض خود را در سایت شرکت مخابرات ایران ملاحظه کنند.

سیدمجید صدری در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: مشترکان برای دریافت ریزهزینه‌های قبض تلفن ثابت به قسمت «مخابرات من» در سایت شرکت مخابرات ایران مراجعه کنند که هزینه قبض به تفکیک سال و دوره قابل مشاهده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه گفت: همه مکالمات تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای به مناسبت شب یلدا از ساعت ۲۰ شنبه ۳۰ آذر تا ساعت ۸ یکشنبه اول دی به صورت رایگان برای همه مشترکان سراسر کشور محاسبه می‌شود.
صدری افزود: سه بسته اینترنت با تخفیف ویژه شب یلدا نیز طراحی شده است که به مدت ۱۰ روز از جمعه ۲۹ آذر تا دوشنبه ۹ دی به فروش می‌رسد.
وی ادامه داد: بسته‌های اینترنت یلدایی مخابرات به صورت بسته ویژه اول با میزان ترافیک بین الملل ۲ گیگابایت به قیمت هزار و ۹۰۰ تومان، بسته ویژه دوم با میزان ترافیک ۵ گیگابایت به قیمت ۳ هزار و ۷۵۰ تومان و بسته سوم با میزان ترافیک ۱۰ گیگابایت به قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان با مدت زمان مصرف یکروزه در این مدت به مشتریان ارایه می‌شود.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در دو سال اخیر رشد قابل توجهی در مصرف اینترنت داشتیم به نحوی که در دی ماه ۹۶ روزانه ۱۸۰۰ ترابایت مصرف اینترنت گزارش شد که اکنون به بالای ۴ هزار ترابایت رسیده است؛ از اعتماد مردم به شرکت مخابرات قدردانی می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا