رشته سوارکاری درقم دارای مزیت نسبی است


رشته سوارکاری درقم دارای مزیت نسبی است

قم-ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت:رشته سوارکاری به دلیل شرایط فرهنگی قم دارای مزیت نسبی بوده و در بین عموم مردم می‌تواند مورد اقبال و توجه ویژه تری صورت بگیرد.

رسول منعم روز دوشنبه درمجمع سالیانه هیات سوارکاری قم افزود:‌ استان قم می‌تواند به دلیل وضعیت حاکم درآن به یکی از مراکز و قطب‌های اصلی سوارکاری درکشور تبدیل شود.

وی گفت:‌ برای تقویت رشته سوارکاری باید جشنواره‌های ویژه‌ای برای معرفی این رشته ورزشی صورت بگیرد.

منعم خاطرنشان کرد: بهره‌مندی ازظرفیت بخش خصوصی و ارتباط با استان‌های همجوار برای توسعه این رشته ورزشی افزایش یابد.

وی اضافه کرد: توجه به بخش بانوان دررشته سوارکاری بیش از گذشته انجام بگیرد، استان قم ظرفیت ویژه‌ای درتوسعه این رشته ورزشی پرطرفدار دارد.

وی گفت: دوره‌های آموزشی و افزایش سطح دانش و مهارت داوران و مربیان رشته سوارکاری باید درداخل استان برگزار شده و قم به مرکزی برای برگزاری این قبیل دوره‌ها درکشور تبدیل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم اضافه کرد: عملکرد سال ۹۷ هیات سوارکاری قم درمقایسه با سال ۹۶ درخشان‌تر و همراه با موفقیت‌های بیشتری بوده‌ است.

منعم گفت: رشته سواری درسطح کشور با سرعت قابل توجهی درحال رشد بوده که استان قم نیز وضعیت امیدوارکننده‌ای در این بین دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به نقش خرد جمعی درتوسعه ورزش‌های گروهی خاطرنشان کرد: توجه به کارگروهی دررشته‌های ورزشی بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

منعم گفت:‌ باید از ظرفیت آموزش و پرورش و باشگاه‌های تخصصی سوارکاری برای کشف و پرورش استعدادهای رشته سوارکاری استفاده گردد.

وی افزود: حمایت و تقویت بخش خصوصی درتوسعه و رونق رشته سوارکاری از اولویت‌های کاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم است.

مدیرکل ورزش و جوان قم گفت: برگزاری مجمع سالیانه هیات‌های ورزشی استان در یک وضعت کاملا مطلوب و رضایت بخش درحال انجام می باشد.

در مجمع سالیانه هیات سواری قم که با حضور رییس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد، عملکرد مالی، فعالیت های سال ۹۷ و مهمترین برنامه های آینده هیات بررسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟