ماهشهر میزبان رقابت های ووشو کشور شد


ماهشهر میزبان رقابت های ووشو کشور شد

اهواز - ایرنا - نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: رقابت‌های ووشو کشور با حضور پنج استان به میزبانی شهرستان ماهشهر برگزار می شود.

ندا نیسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: رقابت های چند جانبه کشوری در سبک چاچوان روز ۲۹ آذرماه با حضور استان های بوشهر، یزد، اروند، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان در ماهشهر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه خوزستان با یک تیم به نام هیات ووشو ماهشهر در این رقابت ها حضور دارد گفت: این مسابقات در سبک " چاچوان " برگزار شده و نمایندگان استان از شانس بالایی برای کسب مقام در این رقابت ها برخوردار هستند.

نیسی در ادامه به حضور تیم های ووشو آقایان و بانوان استان در رقابت های لیگ برتر کشور اشاره کرد و افزود: تیم ووشو ماهشهر به عنوان نماینده آقایان و تیم ووشو کارون اروند خرمشهر به عنوان نماینده بانوان در این پیکارها حضور دارند. این رقابت ها در بخش آقایان و بانوان در روزهای ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذرماه در تهران برگزار می شود.

نایب رییس هیات ووشو خوزستان گفت: سال گذشته نماینده بانوان استان در لیگ برتر کشور عملکرد بسیار خوبی داشت و نایب قهرمان مسابقات شد، همچنین نماینده آقایان استان عملکرد خوبی داشت. امیدواریم در این فصل شاهد درخشش بهتر نمایندگان استان در لیگ برتر باشیم.

وی ادامه داد: در طول سال های اخیر ووشو بانوان استان در سطح کشور عملکرد بسیار خوبی داشته و ووشوکاران بسیاری از استان به اردوهای تیم ملی دعوت شدند لذا شانس مقام آوری بانوان استان به مراتب بیشتر از آقایان است.

نیسی توجه و رسیدگی به رده‌های پایه استان را از اولویت های این رشته دانست و گفت: برنامه‌ریزی خوبی در این بخش انجام دادیم و بنا داریم لیگ نونهالان را طی چند مرحله به طور متمرکز در دی ماه به میزبانی اهواز برگزار کنیم.

وی به برگزاری مسابقات استانی سبک "سان دی چوان" اشاره کرد و گفت: این رقابت ها روز جمعه ۲۹ آذرماه به میزبانی رامهرمز برگزار می شود که نفرات برتر عضو تیم منتخب استان می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها