فعالیت 736 کانون روستایی در هرمزگان/ افزایش کانون‌های مساجد استان تا پایان سال


فعالیت 736 کانون روستایی در  هرمزگان/ افزایش کانون‌های مساجد استان تا پایان سال

حجت‌الاسلام پهلوانی از آموزش رابطان طرح ملی «فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور)» در استان هرمزگان خبر داد و گفت: تا پایان سال، 54 باب کانون فرهنگی هنری به کانون‌های مساجد استان اضافه می‌شود.

حجت الاسلام «احمد پهلوانی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکرد و اولویت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، اظهار کرد: طرح ملی فهما (پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران) بستری است برای آنکه در آینده اعضای کانون های مساجد بتوانند در این فضا آموزش های لازم را فرا گیرند و محصولات و تولیدات خود را ارائه دهند. آموزش رابطین فهما (پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران) یکی از برنامه های کانون های مساجد استان هرمزگان بوده است که در این راستا 46 رابط کانون در زمینه ثبت اطلاعات و گزارش ها آموزش دیده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان در محورهای قرآن و عترت، شبکه سازی و فضای مجازی، فعالیت های هنری و فعالیت های اجتماعی برنامه های شاخصی اجرا کرده اند، تصریح کرد: خوشبختانه کانون های فرهنگی هنری مساجدی که در سامانه «بچه های مسجد» اطلاعاتشان را ثبت کرده اند، تاکنون امتیاز بالایی کسب کرده اند و از دیگر کانون ها نیز خواسته ایم تا در فرصت اعلام شده، اطلاعاتشان را در سامانه ثبت کنند.

حجت الاسلام پهلوانی ابراز کرد: همزمان با شب ولادت حضرت زهرا(س)، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد کشور انتخاب و اعتبار ویژه ای برای کانون های مساجد این پایتخت در نظر گرفته می شود.

وی با اشاره به فعالیت یک هزار و 32 کانون فرهنگی هنری در استان هرمزگان گفت: 736 کانون فرهنگی هنری مساجد این استان جزو کانون های روستایی هستند و به دنبال استقبال از برنامه های کانون های مساجد قرار است تا پایان سال ۵۴ باب کانون فرهنگی هنری دیگر به کانون های مساجد این استان افزوده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان برگزاری سلسله جلسات بصیرت افزایی و برگزاری همایش کریمه اهل بیت(ع) را از دیگربرنامه های کانون های مساجد این استان برشمرد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها