فراری: چرا باید برای حرفهای ورشتپن بیست و دو ساله اعتبار قائل شد؟


فرمول یک ایران – مدیرعامل کمپانی فراری، لوییس کامیلری در برابر صحبتهای مکس ورشتپن، راننده تیم فرمول یک ردبول در مورد قانونی بودن موتور آنها، موضع محکمی گرفت و گفت که چه نیازی است که برای حرف یک جوان بیست و دو ساله اعتباری قائل شد! مکس ورشتپن که در فصل 2019 حاشیه سازی زیادی در صحبتهای خودش برای تیمها و رانندگان دیگر ایجاد کرده است و تیم فراری را...

فرمول یک ایران – مدیرعامل کمپانی فراری، لوییس کامیلری در برابر صحبتهای مکس ورشتپن، راننده تیم فرمول یک ردبول در مورد قانونی بودن موتور آنها، موضع محکمی گرفت و گفت که چه نیازی است که برای حرف یک جوان بیست و دو ساله اعتباری قائل شد!

مکس ورشتپن که در فصل 2019 حاشیه سازی زیادی در صحبتهای خودش برای تیمها و رانندگان دیگر ایجاد کرده است و تیم فراری را هم متهم به تقلب کرده، حال به نظر می رسد که صندلی فراری خودش را در آینده از دست داده است و مدیر عامل فراری اینگونه پاسخ او را داد:

سکوت گاهی اوقات در این مواقع قدرتمندتر از حرف زدن است.

ما فراری هستیم، ما در بازار سهام برای خودمان جایگاهی داریم چرا باید برای حرف های یک جوان بیست و دو ساله اعتبار قائل شویم. این یک روشی بود که آنها می خواستند روی ما فشاری را بگذارند.

فراری: چرا باید برای حرفهای ورشتپن بیست و دو ساله اعتبار قائل شد؟فراری: چرا باید برای حرفهای ورشتپن بیست و دو ساله اعتبار قائل شد؟ مکس ورشتپن و سباستین فتل

او در پاسخ به اینکه آیا فراری هیچ علاقه ای به امضای قرارداد با ورشتپن دارد، خیلی رک و خلاصه گفت:

نه!

متیا بینوتو مدیر تیم فرمول یک فراری نیز در مصاحبه ای نظر خود را نسبت به این اتهامات مطرح کرد و گفت که این رخداد ها در فرمول یک به عنوان یک جنگ روانی هستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی