اعتبار تکمیل گلزارهای شهدای دیلم تامین می‌شود


اعتبار تکمیل گلزارهای شهدای دیلم تامین می‌شود

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: اعتبار لازم برای تکمیل گلزارهای شهدای این شهرستان در سال جاری و آینده تامین می‌شود.

عبدالامیر قاسمی روز یکشنبه در جلسه نهایی هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و ۸۵ شهید این شهرستان گفت: برای تکمیل، تجهیز و تعمیر گلزار شهدای شهرستان دلیم علاوه بر اعتبار سال‌جاری در سال آینده اعتبار ویژه تخصیص خواهد یافت.

وی اضافه کرد: به منظور تجهیز و تعمیر گلزار شهدای شهر دیلم اعتبارویژه‌ای اختصاص یافته‌است که با همت رئیس بنیاد شهید فضای کتابخانه دیجیتال، مرکز فرهنگی، قفسه‌بندی کتاب ادعیه و مناجات و فضاسازی محیطی که تداعی دوران دفاع مقدس است در حال تکمیل و در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

قاسمی اظهارداشت: برای گلزار شهدای بندر امام حسن اعتبار اولیه اختصاص یافته‌است و اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر در حال امضای موافقتنامه تبادل بودجه، تعیین پیمانکار و برگزاری مناقصه آن است.

فرماندار دیلم بیان کرد: شهدا حق بزرگی برگردن ما دارند و همه مدیون آنان هستیم و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در برگزاری یادوره شهدا با متولیان و دست‌اندرکاران آن مشارکت و مساعدت کنند.

وی افزود: جایگاه و نقش شهدا در انقلاب و تاریخ ایران اسلامی جاودانه و ماندگار خواهد ماند و باید نسل جوان را با آرمان‌های شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت هر چه بیشتر آشنا کنیم.

رئیس ستاد یادواره شهدای شهرستان دیلم گفت: یادواره شهدای دوران دفاع مقدس دیلم که دوشنبه هفته جاری برگزار می‌شود از شاخص‌ترین و بزرگ‌ترین برنامه فرهنگی و معنوی این شهرستان در سال جاری است و نیروهای امنیتی و نظامی در زمینه نظم و انضباط این آیین اهتمام ویژه داشته باشند و خبرگزاری‌ها و فضاهای مجازی اطلاع‌رسانی گسترده کنند.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرمانداری دیلم گفت: باهمکاری خوب و فعال اعضای ستاد یادواره ازجمله فرماندار، فرمانده و مجموعه سپاه صاحب الزمان (عج) شهرستان و آحاد بسیجیان، یادواره شهدای شهرستان که از مهم‌ترین رویداد در حوزه ایثار و شهادت است، به نحو شایسته و باشکوه برگزار خواهد شد.

محمدطاهری افزود: تمامی ادارات و نهادهای شهرستان همکاری و مساعدت لازم با متولیان ستاد برگزاری یادواره شهدا به عنوان یک وظیفه داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران دیلم گفت: تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم برای هرچه باشکوهتر برگزارشدن یادواره شهدای این شهرستان که دوشنبه شب هفته جاری در مصلای جمعه دیلم برپا می‌شود، اندیشیده شده‌است.

ابوالقاسم تربیت افزود: در این آیین معنوی برنامه‌های متعددی پیش‌بینی شده که اجرای سرود حماسی گروه رزم نوازان سپاه استان بوشهر و گروه سرود موسسه سبحان، سخنرانی امام جمعه شهرستان، دبیر کنگره استان و مسئول قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه، مداحی، تئاتر خیابانی در محوطه مصلا، تجلیل از خانواده‌های معظم شاهد و نمایشگاه بخشی از آن است.

وی اظهارداشت: اطلاع رسانی گسترده برای حضور گسترده مردم ازطریق پیامک و نصب بنر در سطح شهر انجام شده‌است.

یادواره سرداران و ۸۵ شهید دیلم دوشنبه شب در مصلای جمعه این شهرستان برگزار خواهد شد.

شهرستان دیلم درمنتهی الیه شمالی استان بوشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری