استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی


استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی

ایران اکونومیست-رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از انعقاد تفاهم نامه با صندوق کارآفرینی امید برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی خبر داد.

استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی

مجتبی زینی‌وند رئیس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی درباره توجه به استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس غیردولتی اظهار کرد: قراردادی را با صندوق کارآفرینی امید منعقد کردیم تا به مدارس غیردولتی که از نظر سیستم گرمایشی شرایط مناسبی ندارند کمک کنیم و استانداردهای لازم را کسب کنند.

او ادامه داد: البته مبلغ در نظرگرفته شده برای مدارس چندان بالا نیست و حدود ۱۵ تا ۲۰ میلیون تومان می‌شود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی درباره اعلام زمان مشخص شدن شهریه سال آینده مدارس گفت: امسال سعی کردیم کار تعیین شهریه را زودتر آغاز کنیم و نیمه دوم دی‌ ورود اطلاعات موسسان به سامانه آغاز می‌شود تا کار بررسی زودتر آغاز شود و قبل از پایان اسفند ماه شهریه را اعلام کنیم.
۳ درصد از اعتبار صندوق حمایت از موسسان تخصیص یافت

زینی‌وند با اشاره به اینکه حد میانه‌ای برای شهریه در نظر گرفته می‌شود، گفت: این مبلغ با قیمت تمام شده در مدارس تفاوت دارد و موسسان متضرر خواهند شد اما چاره‌ای نداریم و بابد مردم توان پرداخت داشته باشند.

او درباره وضعیت فعالیت صندوق حمایت از موسسان گفت: سال گذشته ۳۰ میلیارد تومان ردیف اعتباری برای صندوق در نظر گرفتند که فقط سه میلیارد تومان آن تخصیص یافت هرچند رئیس سازمان برنامه و بودجه قول دادند که تخصیص اعتبار کامل شود اما این مبلغ دردی از موسسان دوا نمی‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی