ناآرامی در پایتخت لبنان/ پرتاب گاز اشک آور به سمت معترضان/ تدابیر شدید امنیتی در ورودی های میادین اصلی بیروت


ناآرامی در پایتخت لبنان/ پرتاب گاز اشک آور به سمت معترضان/ تدابیر شدید امنیتی در ورودی های میادین اصلی بیروت

شفقنا- منابع خبری از ناآرام شدن دوباره اوضاع در بیروت مرکز لبنان خبر می دهند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، شبکه خبری اسکای نیوز در این باره گزارش داد: نیروهای امنیتی لبنان برای متفرق کردن معترضانی که قصدورود به میادین تظاهرات در بیروت را دارد، به گاز اشک آور متوسل شدند. اسکای نیوز از تدابیر شدید امنیتی در ورودی های […]

ناآرامی در پایتخت لبنان/ پرتاب گاز اشک آور به سمت معترضان/ تدابیر شدید امنیتی در ورودی های میادین اصلی بیروت

شفقنا- منابع خبری از ناآرام شدن دوباره اوضاع در بیروت مرکز لبنان خبر می دهند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا، شبکه خبری اسکای نیوز در این باره گزارش داد: نیروهای امنیتی لبنان برای متفرق کردن معترضانی که قصدورود به میادین تظاهرات در بیروت را دارد، به گاز اشک آور متوسل شدند.

اسکای نیوز از تدابیر شدید امنیتی در ورودی های منتهی به دو میدان ریاض الصلاح و الشهدا در بیروت خبر دادو اعلام کرد: نیروهای امنیتی لبنان به صورت انبوه در همه وردی های دو میدان مذکور مستقر شده اند.

پرتاب سنگ به سمت نیروهای ضد شورش

از سوی دیگر اداره کل نیروهای امنیت داخلی بیروت اعلام کرد: افرادی به سمت نیروهای ضد شورش حاضر در مرکز بیروت، سنگ پرتاب می کنند.

به نقل از النشره، این اداره افزود: نیروهای ضد شوری از سوی برخی افراد در معرض پرتاب سنگ و مواد منفجره آتشزا قرار می گیرند.

درگیری میان نیروهای امنیتی و برخی جوانان پس از تلاش برای ورود به میدان الشهدا

النشره نوشت: گروهی از جوانان تلاش کردند به منطقه چادرها در مرکز بیروت وارد شوند اما نیروهای ضد شورش به همراه ارتش مانع انها شدند.

براساس این گزارش، همین موضوع باعث شده است گروهی از جوانان اقدام به پرتاب سنگ به سمت نیروهای امنیتی کنند نیروهای امنیتی نیز برای متفرق کردن آنها به گاز اشک آور متوسل شدند.

شبکه المنار هم گزارش داد: هم اکنون درگیری هایی میان نیروهای ضد شورش و عناصر نیروهای امنیت داخلی از یک طرف و گروهی از جوانان از طرف دیگر در مرکز بیروت در جریان است.

المنار افزود: جوانان معترض لبنانی که نیروهای امنیتی مانع ورود آنها میادین تظاهرات می شوند، به سمت نیروهای ضد شورش و نیروهای امنیتی سنگ و مواد آتشزا برتاب می کنند.

این در حالی است که لحظه به لحظه بر تعداد جوانان معترض افزوده می شود و شماری از نیروهای امنیتی مصدوم شده اند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی