سالوینی به نخست وزیر ایتالیا لقب پینوکیو داد


سالوینی به نخست وزیر ایتالیا لقب پینوکیو داد

معاون سابق نخست وزیر ایتالیا، با رد ادعای جوزپه کونته مبنی بر کاهش ورود آوارگان و مهاجران به این کشور، او را به دروغ گویی متهم کرد

سالوینی به نخست وزیر ایتالیا لقب پینوکیو داد به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در حالی که جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا از کاهش ورود آوارگان و مهاجران به این کشور خبر داده است، متئو سالوینی وزیر کشور سابق و معاون پیشین نخست وزیر، او را به دروغ گویی در این زمینه متهم کرد.
پایگاه اینترنتی ایتالیایی زبان "ایت بلاستینگ نیوز" نوشت: به عقیده جوزپه کونته، دولت ائتلافی او در حال به دست آوردن "نتایج بهتری" در خصوص موضوع مهاجرت، در مقایسه با دولت پیشین است. این در حالی است که متئو سالوینی (رئیس حزب اتحادیه شمال)، کونته را به دروغ گویی متهم کرد و به او لقب پینوکیو داد.
در همین زمینه، این پایگاه اینترنتی نوشت، شاهد وقوع درگیری تازه در خصوص موضوع مهاجرت میان نخست وزیر و وزیر کشور پیشین هستیم. کونته دیروز (جمعه) در برنامه‌ای تلویزیونی در پاسخ به سوال مجریان برنامه در خصوص چگونگی مدیریت مشکل مهاجرت، با دفاع از عملکرد دولت خود و با مثبت ارزیابی کردن عملکرد آن در مقایسه با دولت پیشین، اظهارات سالوینی را رد کرد.
سالوینی بلافاصله به این سخنان کونته واکنش نشان داد و اعلام کرد در خصوص موضوع مهاجرت، شاهد دروغ گویی‌های مکرر نخست وزیر کونته هستیم. چرا که با روی کار آمدن دولت کنونی، ورود قایق‌های حامل آوارگان و مهاجران به سواحل ایتالیا، متاسفانه به میزان صد در صد افزایش یافته است.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس دیده نشده از مهران مدیری در دیدار با محمود احمدی نژاد