مک‌لارن در برابر مک‌لارن: هماوردی سنا و 720S به رانندگی نیکو رزبرگ


مک‌لارن در برابر مک‌لارن: هماوردی سنا و 720S به رانندگی نیکو رزبرگ

مک‌لارن همواره تأکید کرده است که هایپرکار متمرکز بر پیست سنا چیزی بسیار بیشتر از یک 720S با پوستهٔ جدید است. حال نیکو روزبرگ قهرمان فرمول یک جهان در پیستی در دبی پشت این دو برادر بریتانیایی نشسته تا ببیند کدام‌یک از آن‌ها در خط مستقیم و همین‌طور در یک دور پیست سریع‌تر هستند. در... The post مک‌لارن در برابر مک‌لارن: هماوردی سنا و 720S به رانندگی...

مک‌لارن همواره تأکید کرده است که هایپرکار متمرکز بر پیست سنا چیزی بسیار بیشتر از یک 720S با پوستهٔ جدید است. حال نیکو روزبرگ قهرمان فرمول یک جهان در پیستی در دبی پشت این دو برادر بریتانیایی نشسته تا ببیند کدام‌یک از آن‌ها در خط مستقیم و همین‌طور در یک دور پیست سریع‌تر هستند.

مک‌لارن در برابر مک‌لارن: هماوردی سنا و 720S به رانندگی نیکو رزبرگ
در اولین مسابقه، 720S کمی سریع‌تر از سنا لانچ کرد و به‌سرعت بر برادر قوی‌تر، سبک‌تر و متمرکز بر پیست خود برتری یافت. البته روزبرگ اشاره می‌کند که سنا در آغاز حرکت دچار هرزگردی چرخ‌ها شده و به همین دلیل شکست خورد؛ اما تایرهای مخصوص پیست این هایپرکار برای مسابقهٔ دوم گرم شده و عملکرد بهتری از خود نشان دادند و بدین ترتیب سنا توانست بر 720S غلبه کند.

مک‌لارن در برابر مک‌لارن: هماوردی سنا و 720S به رانندگی نیکو رزبرگ
در مرحلهٔ بعد، هردو خودرو با رانندگی روزبرگ یک دور پیست را پیمودند. بهترین زمان 720S در این رقابت 1 دقیقه و 10 ثانیه و 84 صدم ثانیه بود درحالی‌که سنا توانست در همان شرایط ظرف تنها 1 دقیقه و 6 ثانیه و 95 صدم ثانیه یک دور پیست را طی کند که تقریباً چهار ثانیه سریع‌تر از 720S است؛ بنابراین شکی نیست که مک‌لارن با 720S خود را به سطح کاملاً بالاتری ارتقاء داده است و با اینکه تقریباً سه سال از زمان رونمایی آن در اوایل سال 2017 می‌گذرد، همچنان در قلهٔ صنعت سوپراسپرت‌سازی قرار دارد اما درعین‌حال، سنا هم نشان‌دهندهٔ جهش دیگری در پرفورمنس این برند بریتانیایی است.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعبیر خواب تخم مرغ | دیدن خوردن تخم مرغ،تخم مرغ طلایی در خواب