آماده‌باش هلال‌احمر همدان برای طرح زمستانی


آماده‌باش هلال‌احمر همدان برای طرح زمستانی

همدان- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان گفت: با آغاز طرح امدادزمستانی هلال‌احمر، نیروهای این جمعیت در 18 پایگاه امدادی به حادثه‌دیدگان امدادرسانی می‌کنند.

بهروز کارخانهای روز شنبه در گفتوگو با ایرنا بیان کرد: ۱۲ پایگاه امداد و نجات جاده ای ثابت ، پنج پایگاه امداد و نجات جاده ای موقت و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان به آسیب دیدگان خدمات رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: ۸۰ نفر روز نیرو به صورت شیفتی و آماده باش در این پایگاه ها مستقر هستند و در صورت بروز حادثه ای بی درنگ در محل حضور می‌یابند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان ادامه داد: ۹ تیم آماده کشیک در شعب، یک تیم واکنش سریع در مجموع با ۱۴ نیرو خدمات رسانی می کنند همچنین در مرکز کنترل و فرماندهی عملیات چهار تن مستقر هستند.

کارخانه ای گفت: در مجموع ۲۹ پایگاه و مراکز امدادی جمعیت هلال احمر با ۹۸ نیرو در طرح زمستانه این جمعیت با دیگر نهادها از جمله پلیس راه و اورژانس برای خدمت رسانی همکاری می‌کنند.

وی اظهار داشت: علاوه بر نیروهای یاد شده، ۲۵ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی امداد و نجات، ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی و ۱۱ دستگاه خودروی اداری نیز برای طرح زمستانی و امداد رسانی به حادثه دیدگان پیش‌بینی شده است.

طرح زمستانی از ۲۰ آذر امسال آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)