در بررسی‌ها رأفت‌ اسلامی سرلوحه کار باشد


در بررسی‌ها رأفت‌ اسلامی سرلوحه کار باشد

امام جمعه موقت سمنان معتقد است که حساب آنها که برنامه ای بر علیه نظام نداشتند جدا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به اعتراض ها به افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: همانگونه که رهبری معظم انقلاب فرمودند باید در جریانات آبان ماه، صف مطالبه‌گران را از اغتشاش‌گران و آشوبگران از هم جدا کرد.

وی با اشاره به دستور ویژه مقام معظم رهبری برای بررسی وضعیت آسیب دیدگان افزود: در بررسی ها رافت اسلامی در سرلوحه کار قرار گیرد.

امام جمعه موقت سمنان به اقدامات دشمنان در اغتشاش‌های آبان پرداخت و گفت: دشمن در این اغتشاش‌ها افرادی را آموزش داده بود که مکان های عمومی و مردم را هدف قرارمی دادند.

حجت‌الاسلام عبدوس با بیان این که صف آشوبگران و اغتشاش‌گران از معترضان جدا کرد به دستور ویژه رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رأفت و رحمت اسلامی در افق دید رهبری دیده می شد و آیندگان آن را بیشتر درک خواهند کرد .

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی از مردمی ترین نظام ها در دنیا است.

وی با بیان اینکه نام نویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس تمام شد، اظهار کرد: مردم باید پس از اینکه شورای نگهبان افراد را تأیید کرد افراد اصلح را انتخاب کنند.مردم برای مجلس افرادی را انتخاب کنند که اسلام را سرلوحه قرار داده و به ولایت فقیه باور و اعتقاد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: مردم‌سالاری بر اساس نظریه اسلام است و جمهوری اسلامی این است که چیزی که اکثریت بخواهند باید بر اساس قرآن باشد و باید تمام مصوبات و آیین نامه ها با پسوند اسلام مصوب شود.

امام جمعه موقت سمنان انتخاب را حق مردم دانست و اضافه کرد: باید زمینه را برای انتخاب توسط خود مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر