دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور هستند


دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور هستند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در حال حاضر دشمنان انقلاب و نظام دنبال می‌کنند ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور به خصوص بین افراد حوزوی و دانشگاهی است.

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اظهار داشت: دشمنان قسم خورده انقلاب به خوبی می دانند هم حوزه و هم دانشگاه منشاء بیداری مردم و عامل خیر کثیر برای جمهوری اسلامی هستند.

وی افزود: از همین رو و با توجه به مقبولیتی که این دو نهاد مهم میان مردم دارند دشمنان تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته اند تا میان آنها تفرقه ایجاد و از همدلی و وحدتشان بکاهند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: بدون شک هر قدر همدلی، وحدت و انسجام میان حوزه و دانشگاه بیشتر باشد دشمنان از رسیدن به اهدافشان بازخواهند ماند و نمی توانند سیاست خود را در مورد ضربه زدن به انقلاب پیاده کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین با یادآوری مجاهدت های شهید مفتح در دوران مبارزات انقلاب، افزود: ایشان از مدرسان برجسته ای بودند که باوجود حضور در حوزه، در دانشگاه ها نیز تدریس داشتند و به بیداری و آگاه سازی دانشجویان می پرداختند.

وی تصریح کرد: اساتید و دانشگاهیان ما نیز باید شهید مفتح را الگوی خود قرار داده و تا می توانند در خصوص برنامه های دشمنان صحبت کرده و نسل جوان را از توطئه آنان آگاه سازند.

آیت الله علما یادآوری کرد: رهبر معظم انقلاب نیز علاقه خاصی به جامعه دانشگاهی ما دارند و در فرصت های مناسب ساعت ها با آنها به بحث و گفت و گو می پردازند و این به خوبی نشان می دهد که اساتید و دانشجویان ما تا چه اندازه در آینده و سرنوشت کشور تاثیرگذار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با اشاره به روز پژوهش و تحقیق، گفت: برای هر کاری باید این موضوع مدنظر قرار گیرد چرا که در غیر این صورت نمی توان نتیجه لازم را کسب کرد.

وی همچنین 26 آذر روز حمل و نقل را نیز گرامی داشت و گفت: باید از رانندگان زحمتکش که روزهای زیادی را در جاده ها سپری می کنند قدردانی کرد، چرا که زحمات زیادی می کشند و برای اقتصاد کشور تلاش می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی