مردم با هوشیاری کامل مراقب توطئه‌های دشمنان باشند


مردم با هوشیاری کامل مراقب توطئه‌های دشمنان باشند

زاهدان- ایرنا- امام جمعه بزمان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: مردم با هوشیاری کامل همواره مراقب نقشه‌های شوم دشمنان باشند و فریب تبلیغات و جریان‌سازی‌های آنها را نخورند.

حجت الاسلام عیسی بزمانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بزمان با اشاره به اهمیت تقوای الهی اظهار داشت: داشتن تقوا و عمل صالح در این دنیا و در جهان آخرت باعث دوری انسانها از گناه و آتش سوزان جهنم می‌شود.

وی بیان کرد: مومن واقعی کسی است که بتواند بر هواهای نفسانی خود پیروز شود.

امام جمعه بزمان گفت: هستند کسانی که هنوز گرفتار هوای نفس خویش هستند و از رحمت پروردگار عالم بی‌بهره‌اند.

وی با اشاره به مشکلات راه‌های سیستان و بلوچستان بویژه بزمان افزود: یکی از عمده مشکلات مردم استان تکمیل نبودن مسیرهای ارتباطی آنان است.

حجت الاسلام بزمانی همچنین به معرفی توطئه‌های دشمنان جهت ضربه زدن به وحدت امت اسلامی پرداخت و گفت: گام دوم انقلاب و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب می‌تواند تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

امام جمعه ایرانشهر نیز گفت: در شرایطی که کشور در بخش‌های مختلف از جمله اقتصادی تحت فشار شدید استکبار است حضور مردم در انتخابات بسیار ارزشمند و سرنوشت ساز بوده و نشان دهنده جایگاه مطلوب نظام در نزد مردم است.

حجت‌الاسلام سید شجاع الدین ابطحی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: نماینده مجلس شورای اسلامی باید قانون‌شناس باشد و نسبت به نظارت دقیق بر امور اهتمام ورزد زیرا تعهد نمایندگی بسیار مهم و جایگاهش والاست.

وی افزود: مسوولان باید نسبت به حل مشکلات معیشتی مردم دغدغه داشته باشند و از اشرافی‌گری پرهیز کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز