منافع ملی و اعتلای کشور در انتخابات در نظر گرفته شود


منافع ملی و اعتلای کشور در انتخابات در نظر گرفته شود

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: نباید حب و بغض‌ها و ارتباطات فامیلی و قومی در امر انتخابات در نظر گرفته شود، بلکه باید حق، عدالت، منافع ملی و اعتلای کشور در نظر گرفته شود، زیرا هدف بالا بردن و ارتقای کشور است.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی ۲۲ آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: افرادی که قرار است در انتخابات شرکت کنند، ثبت‌نام کرده و تب و تاب انتخابات بالا گرفته است.

​​​وی افزود: مردم طبق قانون اساسی و حقی که خدا برای آن‌ها قرار داده در مشخص شدن سرنوشت خود دخیل هستند و نقش خود را ایفا می‌کنند، بنابراین با توجه به مهم بودن این امر، لازم است انسان از هوا و هوس پرهیز کند.

​​​​​​حجت‌الاسلام فاطمی گفت: نباید حب و بغض‌ها و ارتباطات فامیلی و قومی در امر انتخابات در نظر گرفته شود، بلکه باید حق، عدالت، منافع ملی و اعتلای کشور در نظر گرفته شود، زیرا هدف بالا بردن و ارتقای کشور است.

وی با اشاره به اینکه مردم استان بیش از ۱۰۰ سال گذشته در توسعه سیاسی کشور نقش‌آفرینی کردند، تصریح کرد: این افتخاری که قوم بختیاری خلق کرد هرگز از کارنامه مردم محو نخواهد شد، زیرا نقطه عطفی در این زمینه بود.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: لازم است انتخابات در فضای سیاسی سالم و به دور از تهمت و غیبت، آگاهانه و نجیبانه برگزار شود.

وی افزود: همانگونه که از غائله آبان‌ماه که مطالبه عمومی مردم مدنظر بود، نجیبانه و بزرگوارانه با اطاعت از رهبری عبور کردیم، امید است تا نزدیک شدن به انتخابات، نجابت، سنگینی، بصیرت، آگاهی و انتخاب اصلح در سرنوشت و برنامه ما باشد.

حجت‌الاسلام فاطمی در ادامه با اشاره به اینکه آیاتی در قرآن کریم بیانگر عصیان کردن شیطان در برابر خداوند متعال است، تصریح کرد: شیطان دنیا را برای انسان خوب و آخرت را عادی و معمولی جلوه می‌دهد، در حالی که طبق سیره و روش اولیای الهی عکس این موضوع مطرح است.

وی بیان کرد: اگر کسی در زندگی به مسائل آخرت بیشتر اهمیت دهد اثر آن در زندگی دنیا ظاهر می‌شود.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: زندگی که همراه با پاکی و خوبی باشد، دارای حیات بوده و از سقوط به دور است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022