متیا بینوتو: رانندگانم انفجاری نیستند


فرمول یک ایران – متیا بینوتو، رئیس تیم فرمول یک اسکودریا فراری بار دیگر به حمایت از رابطه بین رانندگانش پرداخت و گفت که این رابطه یک رابطه انفجاری نیست. رقابت بین زوج سباستین فتل و چارلز لکلرک در برزیل به اوج خود رسید زمانیکه ماشین این دو به یکدیگر برخورد کردند و هر دو از ادامه مسابقه بازماندند. در یک مصاحبه، بینوتو اظهار داشت که توصیف آنچه که...

فرمول یک ایران – متیا بینوتو، رئیس تیم فرمول یک اسکودریا فراری بار دیگر به حمایت از رابطه بین رانندگانش پرداخت و گفت که این رابطه یک رابطه انفجاری نیست.

رقابت بین زوج سباستین فتل و چارلز لکلرک در برزیل به اوج خود رسید زمانیکه ماشین این دو به یکدیگر برخورد کردند و هر دو از ادامه مسابقه بازماندند. در یک مصاحبه، بینوتو اظهار داشت که توصیف آنچه که بین این دو راننده می‌گذرد با صفت “انفجاری” اشتباه است:

ما یک زوج عالی کنار خود داریم و نه یک زوج انفجاری. رانندگان ما خیلی سریع و خیلی جاه طلب هستند. اما علی رغم این، چیزی که در برزیل شاهد بودیم، نباید اتفاق می‌افتاد. با اینکه آن تنها یک برخورد کوچک بود ولی تاثیر آن خیلی بزرگ بود. بیرون از ماشین، سباستین و چارلز با همدیگر خوب هستند. آنها می‌دانند که تصادفشان غیر قابل قبول و آنها خصوصی در این مورد با هم حرف زده‌اند. آنها به چیزی که ما می‌خواهیم واقف هستند و همچنین این را هم می‌دانند که منافع تیم اولویت اول را دارد.

جو خوبی حاکم است و چیزی که از بیرون ماجرا به نظر می‌آید بسیار غلط انداز است.. آنها با هم حرف می‌زنند، با هم اطلاعاتشان را مبادله می‌کنند و با هم صاف و صادق هستند. من فکر می‌کنم مدیریت این دو کار سختی نیست.

متیا بینوتو: رانندگانم انفجاری نیستندمتیا بینوتو: رانندگانم انفجاری نیستند سباستین فتل و چارلز لکلرک

متیا بینوتو با این وجود موافقت کرد که برخورد برزیل با توجه به حداقل تماس بین این دو راننده به یک موج خشم و نگرانی بدون دلیل تبدیل شد. گرچه با توجه به نتایج فاجعه بار آن، از این پس در رقابت های چرخ به چرخ و نزدیک بین این دو راننده احتیاط بیشتری لحاظ خواهد شد. وی در اینباره افزود.

این یک واقعیت است که آن تصادف واقع حرکت دیوانه واری نبود ولی اگر شما مقابل هم تیمیتان مسابقه می‌دهید، باید کمی بیشتر دقت کنید. در پایان و روی کاغذ هیچ امتیازی برای فراری ثبت نشد و این خوب نیست.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج