نمایندگان اکو از زیرساختهای ورزشی کیش دیدن کردند


نمایندگان اکو از زیرساختهای ورزشی کیش دیدن کردند

کیش - ایرنا- جمعی از نمایندگان اکو درحاشیه برگزاری نشست تخصصی فرصت های سرمایه گذاری گردشگری از زیرساختهای ورزشی جزیره کیش دیدن کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا - در این بازدید، مقام ها و مسئولانی از کشورهای عمان، آذربایجان، استان اربیل عراق و میهمانان سمپوزیم فرصتهای سرمایه گذاری گردشگری، از زیرساخت های ورزش جزیره و مجموعه ورزشی المپیک کیش را برای برگزاری و میزبانی از رویدادهای ورزشی حوزه اکو مناسب ارزیابی و خواستار توسعه و تجهیز این زیرساختها برای میزبانی از مسابقات بین المللی شدند.

در جریان این بازدید، محمد تقی امیری خراسانی سرپرست موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، مهمترین سرفصلهای برنامه های میان مدت و بلند مدت موسسه ورزش کیش را برای میزبانی از رویدادهای بین المللی و تقویت بخش گردشگری ورزشی جزیره کیش تشریح کرد.

او گفت: تلاش ما این است که بتوانیم از طریق استاندارد کردن اماکن ورزشی در جذب بیشتر گردشگر برای این جزیره اقدام کنیم و در این راستا برنامه های بلندمدتی را برای ترویج و گسترش روابط ورزشی و انعکاس رسانه ای در نظر گرفته ایم واز سال آینده وارد فضای تازه و تاثیرگذارتری خواهیم شد.

نشست تخصصی فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری کشورهای عضو اکو با حضور مسئولان و نمایندگان کشورهای حوزه اکو طی دو روز گذشته به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا