بیوگرافی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش (علیرضا کمالی) +عکسها


این شب ها سریال جدید شبکه سه با نام وارش در حال پخش می باشد . سریالی که در همان ابتدا نیز دچار حواشی هم شد و اهالی گیلان و شمال نسبت به این سریال اعتراض هایی کردند چرا که معتقد هستند در یکی از سکانس های به ان ها توهین شده است . نقش اول این سریال...

بیوگرافی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش (علیرضا کمالی) +عکسها

این شب ها سریال جدید شبکه سه با نام وارش در حال پخش می باشد . سریالی که در همان ابتدا نیز دچار حواشی هم شد و اهالی گیلان و شمال نسبت به این سریال اعتراض هایی کردند چرا که معتقد هستند در یکی از سکانس های به ان ها توهین شده است .

نقش اول این سریال را علیرضا کمالی ایفا می کند . بازیگری که شاهد حضور او در سریال و فیلم های زیادی بودیم اما شاید گریم او در این سریال کمی متفاوت بوده است و عده ای او را نشناخته باشند ! .

وی در این سریال نقش شخصی به نام یارمحمد را ایفا می کند که از سیستان و بلوچستان به دلیل نبود کار به شمال مهاجرت کرده است . او که به همراه همسر خود به شمال آمده بود همسرش را طی آتش سوزی از دست می دهد و در همان شمال با زنی بیوه به اسم وارش ازدواج میکند . اما اهالی روستا که حضور یارمحمد ان ها را رنج می دهد و او را یک بیگانه می دانند تصمیم میگرند جانش را بگیرند.

علیرضا کمالی متولد 27 اردیبهشت ماه سال 1359 می باشد و هم اکنون 39 سال سن دارد . وی فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران می باشد و بازیگری را با تئاتر شروع کرده است.

بیوگرافی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش (علیرضا کمالی) +عکسها

عکسی از علیرضا کمالی و مادرش

علیرضا کمالی مجرد می باشد و ازدواج نکرده است . البته چندی پیش اخباری نیز مبنی بر ازدواج وی با دنیا مدنی مطرح شده بود که تکذیب گردید.

علیرضا کمالی با سریال انقلاب زیبا در سال 93 توانست دیده شود و بعد از آن نیز در سریال هایی چون نفش و لحظه گرگ و میش ایفای نقش کرد و حالا هم بیشتر از همیشه با سریال وارش توانسته دیده شود . البته وی اول با بازی در فیلم ملک سلیمان در سینما نیز توانست نظرها را به خود جلب کند.

بیوگرافی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش (علیرضا کمالی) +عکسها

بیوگرافی بازیگر نقش یارمحمد در سریال وارش (علیرضا کمالی)



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر