سرمربی: دفاع خوب و دقت در حملات عامل پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بود


سرمربی: دفاع خوب و دقت در حملات عامل پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان بود

گرگان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با تمجید از تماشاگران تیمش در مسابقه امروز پنجشنبه مقابل پتروشیمی بندرامام گفت: ارائه بازی خوب دفاعی و دقت در حملات باعث برتری مطلق تیم و کسب برتری شد.

مهران شاهین‌طبع پس از برتری تیمش در برابر پتروشیمی بندرامام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تماشاچیان کار بزرگی برای این برد انجام دادند و تشویق‌های یک روند آنان باعث شد تا بازیکنان با روحیه و انگیزه بالایی به مصاف حریف خود بروند و غیبت روزبه ارغوان بازیکن کلیدی تیم احساس نشود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه شاگردانم بازی خوبی ارائه دادند و انسجام خوبی داشتند، گفت: امکان پیروزی با فاصله امتیازی بیشتر هم در این مسابقه وجود داشت.

شاهین‌طبع در خصوص امتیاز کم تیم حریف در این مسابقه گفت: پتروشیمی تیمی قابل احترام است و فکر می‌کنم فضایی که در سالن وجود داشت و فشاری که هواداران به تیم مقابل وارد کردند در کنار دفاع و حمله خوب ما باعث شد پیروز میدان شویم.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی برای تیمش خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای با مسوولان و مدیریت تیم، پیشنهادات و گزینه‌های خود را معرفی کردم تا در صورت امکان از بین آنها یک نفر جذب شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته دوازدهم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، عصر امروز با نتیجه ۶۶ بر ۴۷ تیم پتروشیمی بندرامام را شکست داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...