سرقت 78 تن ضایعات از یک شرکت تولیدی در شهرستان البرز


سرقت 78 تن ضایعات از یک شرکت تولیدی در شهرستان البرز

قزوین - ایرنا - سارقانی که با شگردهای خاص کلاهبرداری به سرقت و جابه‌جایی 78 تن ضایعات از درون یک شرکت در شهرستان البرز اقدام کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: به دنبال شکایت یکی از شرکت‌های تولیدی مبنی بر کلاهبرداری در فروش و انتقال ضایعات شرکت توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ بهرام منصوری افزود: در بررسی موضوع و اظهارات شاکی پرونده مشخص شد که این افراد در چند مرحله خرید بار ضایعات از شرکت تولیدی، مقدار کمتری را در برگه باسکول ثبت کرده و با شگردهای خاصی اقدام به کلاهبرداری و سرقت بار ضایعاتی داشته‌اند.
وی همچنین اظهار داشت: طی اقدامات اطلاعاتی و فنی با تشکیل تیم‌های تعقیب و مراقبت در طول چند روز سه نفر متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند.
به گفته منصوری متهمان در بازجویی فنی پلیس به بزه انتسابی و کلاهبرداری از طریق جابجایی کامیون و خروج بار قبل از اخذ برگه باسکول و سرقت مقدار ۷۸ تن بار اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان البرز به کلاهبرداری و سرقت بار به ارزش یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال برابر اعلام شرکت اشاره کرد و یادآور شد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات صبح بخیر عاشقانه؛ اس ام اس صبح بخیر عاشقانه، متن صبح بخیر عاشقانه و صمیمانه