ثبت نام نامزدهای نمایندگی مجلس در نیشابور 66 درصد افزایش یافت


ثبت نام نامزدهای نمایندگی مجلس در نیشابور 66 درصد افزایش یافت

مشهد- ایرنا- فرماندار نیشابور گفت: ثبت نام نامزدهای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه نسبت به دوره قبل 66 درصد افزایش یافته است.

علیرضا قامتی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان‌ نیشابور افزود: در دوره قبل ۵۱ نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی از این حوزه انتخابیه ثبت نام کرده بودند که این تعداد در این دوره به ۸۵ نفر رسید.

وی ادامه داد: تعداد زنانی که در این دوره ثبت نام کردند ۱۴ نفر است که نسبت به دوره قبل ۶ نفر بیشتر شده است.

وی گفت: هیات‌های نظارت باید بطور دقیق و با حفظ آبروی افراد، قانون را اجرا کنند و هیات‌های بازرسی هم کار خود را آغاز کرده و در صورت مشاهده هر تخلف ابتدا تذکر داده می‌شود.
فرماندار نیشابور افزود: بزرگترین طرح ملی ما در حوزه اجتماعی و سیاسی انتخابات است و زمینه برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باید فراهم شود و امکانات دولتی، دستگاه‌ها و ادارات باید در خدمت انتخابات باشد.
وی ادامه داد: تشدید تحریم‌ها با رویکرد فشار بر مردم و اجتماعی سازی اتفاقات برای ناامید کردن مردم از نظام با استفاده از فضای سایبری از اقدامات دشمن بوده است.
وی گفت: مادامی که تفکر بسیجی، حضور مردم در صحنه و رهبری باشد دشمن نمی‌تواند ما را شکست بدهد به همین خاطر دشمنان سعی در ایجاد اختلاف بین‌ مردم و مسوولان و گروه‌های مختلف دارند.
قامتی افزود: مقاومت‌های ما باید به مرحله بازدارندگی برسد و این زمانی است که مدیران جهادی باشند و فرصت‌ها را از دست ندهیم.
وی ادامه داد: شهرستان نیشابور در بسیاری از شاخص‌ها از میانگین استانی عقب‌تر است که به هیچ‌وجه قابل قبول نیست.
وی گفت: قابلیت این شهرستان متفاوت است و مدیران نیشابور باید دارای تفکر و ظرفیت ملی باشند و تنها در این صورت شهرستان رشد خواهد کرد که در این راستا نیازمند زبان‌ و گفتمان مشترک هستیم.
فرماندار نیشابور افزود: امسال صادرکننده نیشابوری به عنوان صادرکننده نمونه ملی انتخاب می‌شود که نشان‌دهنده ظرفیت این شهر است و ما باید به دنبال حق خود در حد شاخص میانگین استانی باشیم.
وی ادامه داد: دانشکده علوم پزشکی نیشابور با وجود ۱۳۶ نفر پذیرفته شده در رشته پزشکی هنوز به دانشگاه ارتقا نیافته و نسبت جمعیت خدمت دهنده به خدمت گیرنده در نیشابور کاهش یافته است.
وی گفت: پس از سال ۸۲ نیشابور سند توسعه نداشته و دنبال نشده و بدون سند توسعه ادامه راه ممکن نیست. براساس سند آمایشی توسعه نیشابور مبتنی بر صنعت و گردشگری تعریف شده و در همین زمینه از ظرفیت دانشگاه‌ها غفلت شده است.

امام جمعه نیشابور نیز در این جلسه گفت: طرح مثلث توسعه اقتصادی یک‌ میدان مبارزه است که باید با ذوق و سلیقه و فعالیت مضاعف در این میدان نقش پررنگی ایفا کنیم.
حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: با اجرای این طرح و با وحدت و همدلی در کنار فرماندهان اقتصادی می‌توانیم تحریم‌ و جنگ اقتصادی را پشت سر بگذاریم.
وی ادامه داد: ایجاد هر اشتغال و فعال سازی هر واحد تولیدی ما را یک‌ گام به‌ پیروزی نزدیک‌تر می‌کند و امروز هدف نخست دشمن اخلال در امنیت کشور است همانطور که در وقایع اخیر دیدیم اما به همت مردم و تدبیر مسوولان دشمن در این اقدام نیز شکست خورد.
وی گفت: در آستانه انتخابات باید تلاش کنیم رضایتمندی مردم را با ارائه خدمات صادقانه افزایش دهیم و در این راستا میزهای خدمت که در نمازجمعه و سایر مکان‌ها برگزار می‌گردد فرصت مناسبی است تا خدمات مسوولان به مردم اطلاع رسانی شود.
شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟