سرمربی تیم فجر سپاسی: بازی پُر فشاری مقابل سپیدرود رشت انجام دادیم


سرمربی تیم فجر سپاسی: بازی پُر فشاری مقابل سپیدرود رشت انجام دادیم

شیراز-ایرنا-سرمربی تیم فجرشهید سپاسی شیراز گفت: بازی پُر فشاری مقابل تیم سپید رود رشت به ویژه در نیمه اول انجام دادیم و در نهایت توانستیم به یک پیروزی پرگل دست یابیم.

داود مهابادی، عصر پنجشنبه پس از برتری سه بر صفر تیمش در برابر تیم سپید رود رشت در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازیکنان تیمم خوب بازی کردند و از اینکه این بازی خانگی را بردیم از آنها تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: در بین نیمه به بازیکنان تیم گفتم که حریف جوان و دونده است به همین سبب باید مواظب باشند و آنها سعی داشتند با پرتاب اوتهای دستی به گل برسند که مدافعان ما در این امر هوشیار بودند.

مهابادی ادامه داد: در نیمه دوم، بازی بهتری نسبت به نیمه اول برگزار کردیم و توانستیم ۲ گل دیگر بزنیم تا خیالمان از بابت پیروزی راحت‌تر شود.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران در مورد تیم سپید رود رشت هم گفت: این تیم از تیم‌های ریشه دار کشور است و اطمینان دارم با حضور نادر دست‌نشان سر مربی خوب این تیم و تقویت تیمش در دور برگشت رقابت‌ها جایگاه خوبی کسب خواهد کرد.

مهابادی بیان داشت: در نظر داریم چند بازیکن خوب که آزاد باشند برای نیم فصل دوم به خدمت بگیریم.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز، عصر پنجشنبه در هفته هفدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه سه بر صفر مقابل سپید رود رشت به برتری رسید و همچنان به عنوان مدعی باقی ماند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جواز حضور در لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ را کسب خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم خواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا