عکس ؛ حرکت قشنگ مرد محبوب پرسپولیسی ها


عکس ؛ حرکت قشنگ مرد محبوب پرسپولیسی ها

سرمربی تیم ملی امید از محل نگهداری کودکانی که بیماران پوستی دارند، بازدیدی داشت. نوشته عکس ؛ حرکت قشنگ مرد محبوب پرسپولیسی ها اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ حرکت قشنگ مرد محبوب پرسپولیسی ها

استیلی حامی بیماران پروانه‌ای
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۸:۳۰
عکس ؛ حرکت قشنگ مرد محبوب پرسپولیسی ها

سرمربی تیم ملی امید از محل نگهداری کودکانی که بیماران پوستی دارند، بازدیدی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید استیلی مرد محبوب پرسپولیسی ها در اقدامی پسندیده در موسسه خیریه حمایت از بیماری‌های پوستی خاص حضور یافت و با بچه‌های پروانه‌ای که نیازمند توجه بیشتری از سوی مسؤولان، ورزشکاران، هنرمندان و عموم مردم هستند، دیدار کرد.

کودکانی که بیماری پوستی دارند و به بچه‌های پروانه‌ای شناخته می‌شوند، در صحبت با سرمربی تیم ملی امید، عنوان می‌کردند که خدا پدر و مادران ما را نگه دارد چون اگر پشتیبان ما نباشند، مشخص نیست تکلیف ما چه می‌شوند.

حمید استیلی نیز عنوان کرد باید مشکلات بچه‌های پروانه‌ای را مدیران، ورزشکاران و … بدانند و همه دست به دست هم دهند تا اتفاق خوبی برای آنها رقم بخورد.

استیلی در بازدید از این موسسه خیریه گفت:

با دیدن این بچه‌ها به قدری ناراحت شدم که انگار دنیا برای من به پایان رسیده، همه مشکلاتم را فراموش کردم و از خجالت آب شدم.

او عنوان کرد:

از تمام مردم، دولت مردان، رسانه‌ها، هنرمندان و ورزشکاران می‌خواهم به کمک بچه‌های پروانه‌ای بیایند. این کودکان مثل بچه‌های خودمان هستند و باید به آنها کمک کنیم چراکه هزینه‌های درمانشان سرسام‌آور است و از نظر بضاعت هم خیلی ضعیف هستند.

عکس ؛ حرکت قشنگ مرد محبوب پرسپولیسی ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری