افتتاح نمایشگاه عکس «14 سال در قاب ایسنا قزوین»


افتتاح نمایشگاه عکس «14 سال در قاب ایسنا قزوین»

نمایشگاه عکس «14 سال در قاب ایسنا قزوین» با حضور مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و مسئولان قزوین در حوزه هنری قزوین افتتاح شد.

هم‌زمان با بیستمین سالروز تأسیس ایسنا، نمایشگاه عکس «۱۴ سال در قاب ایسنا قزوین» شب گذشته با حضور علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا، مرتضی فرج‌آبادی معاون چند رسانه‌ای ایسنا، نمایندگان مجلس، مسئولان استانی، اصحاب رسانه، عکاسان و علاقه‌مندان به عکس افتتاح شد.

این نمایشگاه روایتی از ۱۴ سال فعالیت خبرگزاری ایسنا در قالب عکس در قزوین است و در آن عکس‌هایی منتخب از ۱۳ عکاس ادوار مختلف ایسنا قزوین به نمایش گذاشته شده است.

عکس‌های منتخب حاضر در نمایشگاه حاصل تلاش هنرمندان عکاس ادوار مختلف ایسنا امیرحسین قدیری، اعظم داداشی، مهری رحیم زاده، ابوالفضل سلیمی، علی صفری، مجتبی محمودی، شهرام رحیمی، خسرو افخمی، حسن حسن‌زاده، مهدی معتمد، امیرحسین نظری، عرفان دادخواه و سینا شیری است.

نمایشگاه عکس «۱۴ سال در قاب ایسنا قزوین» به همت جهاد دانشگاهی استان و ایسنا قزوین از ۲۰ آذر لغایت ۲۴ آذرماه دایر خواهد بود.

این نمایشگاه در نگارخانه مهر حوزه هنری قزوین میزبان بازدیدکنندگان است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۳ صبح و ۱۶ تا ۲۰ عصر از این نمایشگاه عکس بازدید کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج