اطلاعیه عجیب باشگاه استقلال پس از اتفاقات جنجالی


اطلاعیه عجیب باشگاه استقلال پس از اتفاقات جنجالی

باشگاه استقلال در خصوص حواشی روزهای اخیر اطلاعیه ای صادر کرد. نوشته اطلاعیه عجیب باشگاه استقلال پس از اتفاقات جنجالی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

اطلاعیه عجیب باشگاه استقلال پس از اتفاقات جنجالی

اطلاعیه باشگاه استقلال: فقط ما را باور کنید!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۸ | ۱۴:۰۰
اطلاعیه عجیب باشگاه استقلال پس از اتفاقات جنجالی

باشگاه استقلال در خصوص حواشی روزهای اخیر اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال ، در روز‌های اخیر اخبار مختلفی از طریق سایت‌ها و کانال‌های مختلف در خصوص اخبار این روز‌های استقلال منتشر شده است که این امر موجب سردرگمی هواداران عزیز استقلال شده است.

به این وسیله باشگاه استقلا‌ل از رسانه‌ها و هواداران محترم خود می‌خواهد که اخبار را تنها از مجاری رسمی این باشگاه دنبال کنند و بدیهی است که باشگاه استقلا‌ل انتشار هرگونه خبر کذب و بدون منبع را بر نمی‌تابد و از طریق قانون با افترا زنندگان و منتشر کنندگان اخبار دروغین مانند گذشته برخورد می‌کند.
باشگاه استقلا‌ل از هواداران خود می‌خواهد تا به عوامل این باشگاه اعتماد داشته باشند و ضمن ایجاد فضایی آرام، به مسئولان کمک کنند تا ان‌شاءالله در ساعات آینده اخبار خوشی در اختیار آن‌ها قرار گیرد. مطمئنا تنها چیزی که اهمیت دارد، نام بزرگ استقلال است و با ایجاد فضای همدلی، بازیکنان استقلا‌ل می‌توانند در مصاف روز شنبه به موفقیت برسند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام