لازمه‌ی آینده‌سازی، رونق‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی است 


لازمه‌ی آینده‌سازی، رونق‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی است 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه آینده‌سازی درگروِ رونق‌بخشی به فعالیت‌های پژوهشی است گفت: ویژه‌برنامه‌های هفته پژوهش این نهاد با شعار«آینده‌ساختنی است» از 25 تا 30 آذر در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان برگزار ‌می‌شود.

اسفندیار ضیائی در گفت وگو با ایسنا گفت: توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش و فرصت‌سازی برای گسترش و کاربست‌پژوهش‌های بنیادی، ایجاد بسترهای مناسب برای تقویت ساز و کارهای انگیزشی این فعالیت و معرفی پژوهش‌گران برتر از اهداف یازدهمین ویژه‌ برنامه هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان است.

مدیرکل کانون استان گیلان، از برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی اعضا و مربیان، نشست مربیان و فعالان عرصه پژوهش، دعوت از پژوهش‌گران و صاحب‌نظران این عرصه و فراهم‌سازی زمینه‌های بازدید کودکان و نوجوانان از مراکز علمی و تولیدی خبر داد.

وی برگزاری کارگاه‌های علمی و پژوهشی با همراهی اعضا و دانش‌آموزان مدارس و برگزاری ویژه‌برنامه‌های مشترک با محوریت محیط‌زیست و بهداشت را از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان عنوان ‌کرد.

ضیائی، بهره‌گیری از فعالیت‌های پژوهش‌محور برای مأنوس‌سازی هرچه بیش‌تر آینده‌سازان با آموزه‌های دینی را از رسالت‌های کانون دانست و برپایی کارگاه پژوهشی با موضوع« نماز و آراستگی» را حرکتی در مسیر دست‌یابی به این هدف برشمرد.

وی با اشاره به استقبال روزافزون از فعالیت‌های پژوهشی کانون پرورش فکری و موفقیت اعضا و مربیان این مجموعه‌ی فرهنگی در سطح کشور و استان گفت: تجلیل از مربیان و اعضای پژوهش‌گر از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

ضیائی بر ضرورت‌ فعالیت‌های پژوهشی از منظر دین مبین اسلام و نیازهای امروز جامعه به ژرف‌اندیشی و تولید علم در سایه فعالیت‌های تحقیقی نیز اشاره کرد و خواستار مشارکت همگان در اجرای برنامه های هفته پژوهش کانون پرورش فکری شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران