نسخه اسنپ‌دراگون Galaxy S11 به بازارهای بیشتری عرضه می‌شود


نسخه اسنپ‌دراگون Galaxy S11 به بازارهای بیشتری عرضه می‌شود

سامسونگ سال‌ها است که از مدل پردازنده متفاوت در پرچمداران خود استفاده می‌کند. از دیرباز همواره اندکی بحث و انتقاد به علت اختلاف عملکرد نسخه‌های اگزینوس و اسنپ‌دراگون پرچمداران به سامسونگ وارد بوده است. گزارشات جدید حاکی از آن است سامسونگ قصد دارد نسخه اسنپ‌دراگون گلکسی اس 11 را به بازارهای بیشتری عرضه کند تا به کاربران بیشتری حق انتخاب مدل...

سامسونگ سال‌ها است که از مدل پردازنده متفاوت در پرچمداران خود استفاده می‌کند. از دیرباز همواره اندکی بحث و انتقاد به علت اختلاف عملکرد نسخه‌های اگزینوس و اسنپ‌دراگون پرچمداران به سامسونگ وارد بوده است. گزارشات جدید حاکی از آن است سامسونگ قصد دارد نسخه اسنپ‌دراگون گلکسی اس 11 را به بازارهای بیشتری عرضه کند تا به کاربران بیشتری حق انتخاب مدل اسنپ‌دراگون را بدهد.

براساس گزارشات منتشر شده از منابع کره‌ای، سامسونگ در اقدامی مثبت، قصد دارد نسخه مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون گلکسی اس 11 را به بازارهای بیشتری عرضه کند. به این ترتیب کاربران بیشتری حق انتخاب این مدل را خواهند داشت.

مدل اسنپ‌دراگون پرچمداران سامسونگ پیش از این تنها بازارهای آمریکا، چین، ژاپن و آمریکای لاتین محدود می‌شد و کره‌جنوبی، اروپا و سایر بازارهای جهانی تنها قادر به خرید مدل اگزینوس بودند. اما این روال با عرضه گلکسی اس 11 تغییر خواهد کرد.

رقیب سامسونگی فعلی اسنپ‌دراگون 865، چیپست اگزینوس 990 سامسونگ است. اما تصمیم سامسونگ برای عرضه گسترده‌تر مدل اسنپ‌دراگون گلکسی اس 11، حاکی از ناتوانی سامسونگ در به حداقل رساندن اختلاف عملکرد اگزینوس 990 و اسنپ‌دراگون 856 است.

براساس گزارش منبع کره‌ای، مدل اگزینوس سامسونگ گلکسی اس 11، تنها به بازارهای اروپایی محدود می‌شود و سایر بازارها میزبان مدل اسنپ‌دراگون این دستگاه خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟