کمبود کپسول گاز نداریم


کمبود کپسول گاز نداریم

کارشناس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: هیچ‌گونه کمبودی در زمینه تامین کپسول گاز در روستاهای استان نداریم.

حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: موجودی در زمینه تامین کپسول گاز مورد نیاز اهالی تکمیل است و در صورتی که خانواده‌ای فاقد کپسول گاز مورد نیاز باشد، می‌تواند درخواست داده و کپسول گاز مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی در ارتباط با کمیت روستاهای فاقد گاز شهری بیان کرد: تنها تعداد اندکی از روستاهای دورافتاده فاقد گاز شهری هستند و در حال حاضر می‌توان ادعا کرد که اکثریت قریب به اتفاق روستاهای زنجان به امکانات گاز شهری دسترسی دارند.

کارشناس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در خصوص میزان تخصیص سهمیه گاز به استان زنجان، عنوان کرد: در حال حاضر میزان جذب در این زمینه بیشتر از سهمیه بوده و حتی می‌توان گفت که تعداد سهمیه‌های داده شده به خانوارها بیش از سنوات گذشته صورت گرفته است.

حسینی در زمینه سهمیه ماهیانه کپسول گاز کل استان زنجان، اظهار کرد: هیچ کمبود و کسری در زمینه تامین گاز روستاها وجود ندارد؛ به‌ گونه‌ای که در حال حاضر سهمیه کپسول کل استان ماهانه از ۴۰۰ تن بیشتر شده است. سال گذشته ۱۴۰۰ تن و در سال‌جاری ۱۹۰۰ تن جذب شده است.

وی در ارتباط با نحوه توزیع کپسول‌های گاز بین روستاها، افزود: توزیع گازها از طریق نمایندگی‌هایی صورت می‌گیرد که از قبل مشخص شده‌اند طبق نامه شورای اسلامی و دهیاری تشکیل پرونده صورت گرفته و می‌توانند هر ۳ تا ۴ روز توزیع را انجام دهند و از این طریق سامان‌دهی توزیع گاز صورت گرفته است.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر