لو رفتن انبار 5 میلیاردی سیگار و تنباکو میوه ای در گناوه


لو رفتن انبار 5 میلیاردی سیگار و تنباکو میوه ای در گناوه

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر از کشف یک انبار با کشف یک میلیون و 538 هزار و 400 نخ سیگار در شهرستان گناوه خبر داد.

سرهنگ حیدر سوسنی در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی گناوه و با همکاری اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی بوشهر در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، و در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری سیگار قاچاق در انباری در یکی از خیابان های شهر گناوه، اقدامات تخصصی و فنی خود را در این خصوص آغاز کردند.

وی گفت: ماموران پلیس پس از شناسایی انبار دپوی سیگار، با هماهنگی قضائی در بازرسی از محل یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار و تعداد ۴۸۰ بسته تنباکو میوه ای کشف کردند.

سرهنگ سوسنی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان شده است، افزود: در همین رابطه یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به گزارش روابط عمومی پلیس بوشهر، این مقام انتظامی از عزم جدی پلیس برای مبارزه جدی با متخلفان اقتصادی خبر داد و از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده انبار کالاهای قاچاق یا اختفای کالاهای اساسی مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند