36 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد


36 دستگاه خودرو حامل مواد مخدر و کالای قاچاق در هرمزگان توقیف شد

بندرعباس- ایرنا- با تلاش ماموران انتظامی هرمزگان در 24 ساعت گذشته 36 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر و کالای قاچاق در استان توقیف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان شامگاه چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شبانه روز گذشته ماموران انتظامی استان با اجرای ۱۳ طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر موفق به توقیف هفت دستگاه خودرو سبک و سنگین و چهار دستگاه موتورسیکلت حامل مواد افیونی شدند.

سردار غلامرضا جعفری بیان داشت: در این مدت با توقیف این خودروها و تلاش های صورت گرفته ۷۳۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ۱۵ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: مواد مخدر کشف شده شامل ۶۷۴ کیلوگرم تریاک، ۴۰ کیلو حشیش ،۲۱ کیلو هروئین و یک کیلو سایر مواد است.

سردار جعفری خاطرنشان کرد: این مواد مخدر در شهرستان های جاسک، میناب و حاجی آباد کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان نیز با همکاری ماموران انتظامی ، طرح ضربتی مقابله با کالای قاچاق را در این مدت اجرا و ۲۹ دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: با اجرای این طرح، انواع کالای قاچاق از جمله البسه، سیگار، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی، مواد غذایی، گوشی همراه، قطعات یدکی خودرو و احشام قاچاق کشف شد.

سردار جعفری ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۷۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: در این رابطه ۲۳ متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی از آنها خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قاچاق مراتب را جهت پیگیری در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !