سناریوی عبری عربی نمرود برای سرنگون کردن انقلاب و محور مقاومت


سناریوی عبری عربی نمرود برای سرنگون کردن انقلاب و محور مقاومت

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سناریوی نمرود برای بر اندازی جمهوری اسلامی و جریان مقاومت در منطقه، گفت: این سناریور در چندین مرحله و در چندین کشور توسط عربستان طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، دکتر «بادلی» در نشست طلاب و فضلای منطقه نائین، فرخی و خور و بیابانک که شب گذشته (چهارشنبه۲۰ آذر) در مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع) برگزار شد، با اشاره به طرح ها و نقشه های دشمنان برای زمین زدن انقلاب اسلامی به تبیین طرح نمرود که توسط عربستان و سه کشور دیگر طراحی شده است پرداخت و گفت: آنها در سناریوی نمرود دیدند جمهوری اسلامی مقابله جدی با اغتشاش دارد، از این رو در سه حوزه لبنان، عراق و ایران وارد شدند.

کارشناس مسائل اجتماعی و سیاسی افزود: آنها تلاش کردند در لبنان اعتراضات میدانی را به عنوان اعتراض به مالیات شکل بدهند، بعد آن را تبدیل به گسترش مطالبات عمومی در لبنان کنند و در نهایت با استعفای نخست وزیر، انحلال پارلمان و تغییر قانون اساسی و جنگ داخلی به از بین بردن حزب الله لبنان برسند.

وی تأکید کرد: در عراق نیز نقشه اعتراض عمومی نسبت به فساد و رانت، استعفای نخست وزیر، انحلال مجلس، خلع سلاح جبهه مقاومت را طراحی کرده بودند چراکه هنوز پیوندی بین سیستم اطلاعاتی زمان صدام و بعضا تکفیری ها و جریان انحراف شیعه در عراق وجود دارد که دولت مردم سالار شیعه در عراق را تضعیف کنند.

بادلی با تأکید بر تلاش دشمنان برای ایجاد فتنه در داخل ایران نیز خاطرنشان کرد: آنها تلاش کردند که در ایران اعتراضات عمومی نسبت به وضعیت اقتصادی، معیشتی را تبدیل به ظرفیت های اجتماعی و محلی کرده و با استفاده از ظرفیت کارگران اخراجی از کارخانه جات، استفاده از زن های خیابانی، استفاده از دست فروش ها، استفاده از جریان های انحرافی مثل شیطان پرستی به تضعیف جمهوری اسلامی بپردازند.

وی افزود: دشمن به دنبال این است که فضایی را به وجود بیاوریم و در زمین دشمن بازی کنیم، اما شما دیدید پس از قضیه گرانی بنزین عملکرد رهبر معظم انقلاب فتنه بزرگی را خاموش کرد ولی این را باید بدانیم که اگر این ها بتوانند در نا امنی های قبل از انتخابات برای پنجم دی، چهلم کشته شدگان و امنیت قبل و زمان و بعد از انتخابات موفق بشوند سناریوهای مختلفی خواهند داشت.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت: آنها در کشور ما به دنبال چند مسأله هستند که مسیر رسیدن به این مسائل نیز مجلسی است که دشمنان می خواهند، این اهداف یکی محدود کردن زمان زعامت ولی فقیه، دوم انتخاب ولی فقیه توسط مردم، ادغام سپاه و ارتش، عدم حمایت از نهضت مقاومت، کنار گذاشتن مسائل موشکی و نظامی که موجب می‌ شود چند برابر به قبل از انقلاب برگردیم.

وی با بیان این که باید بازگیگران داخلی و خارجی این قضیه شناخته شوند، گفت: آنها به دنبال بزرگ کردن ناکارآمدی اقتصادی در ایران هستند که عملکرد همه ما در این عرصه بسیار مهم است.

بادلی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان ساخت: بیانیه گام دوم در حقیقت مسیر تمدن اسلامی است که در جمهوری اسلامی تثبیت شده و دردنیا نفوذ کرده و حق گرایان و خداگرایان در دنیا ایفا نقش می‌ کنند.

وی تصریح کرد: انتظار ما از شما روحانیون این است که اول بازیگران خارجی، گروه های مسلح و زمینه سازان را بشناسید و در انتخابات پیش رو نیز از افراد سرشناس انقلابی که سابقه انقلابی دارند حمایت کنید تا زمینه ارتباط با آمریکا که هدف آنها هست در مجلس آینده فراهم نشود و انتظار دوم این است که همانند دوران دفاع مقدس که روحانیون مردم را بسیج می‌ کردند امروز هم باید انتخابات حداکثری و انتخاب اصلح را در مردم ترویج کنید.

پایان پیام/414

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ لحظه واژگونی خودروی بن‌گویر با عبور از چراغ قرمز