چالش بازاریابی دغدغه محققان وپژوهشگران دراستان چهارمحال وبختیاری می باشد


چالش بازاریابی دغدغه محققان وپژوهشگران دراستان چهارمحال وبختیاری می باشد

ایرنا نوشت : معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری گفت :چالش بازاریابی در داخل استان یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از محققان و پژوهشگران استان است و آنها را مجبور کرده تا برای فروش محصولات خود به استان‌های دیگر رجوع کنند

لیلا محمدیان روز چهارشنبه در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر این استان افزود: با هدایت پژوهش‌های حوزه علوم انسانی بر آسیب‌شناسی مقاومت بازار این استان نسبت به خرید محصولات پژوهشگران خود می‌توان این آسیب را به خوبی برطرف کرد.

وی ادامه داد: چالش بازاریابی در داخل استان یکی از مهمترین دغدغه‌های بسیاری از محققان و پژوهشگران استان است و آنها را مجبور کرده تا برای فروش محصولات خود به استان‌های دیگر رجوع کنند.

محمدیان، با تاکید بر حمایت بیش از پیش از ایده‌های جدید و طرح‌های نوآورانه در استان، خاطرنشان کرد: هفته پژوهش و فناوری فرصت مناسبی را در اختیار ما قرار داده است تا با هم‌افزایی و همکاری لازم بتوان بستر مناسب حمایت از پژوهشگران را فراهم کرد.

معاون توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: همه در برابر توسعه و پیشرفت استان مسوول هستند و این زنجیره باید به هم متصل شود تا خروجی آن به رونق تولید و توسعه پایدار استان منجر شود.

محمدیان افزود: حمایت از تولیدکنندگان و محققان داخلی از راهکارهای اصلی خروج کشور و استان از رکود است از همین رو به جای تزریق ناامیدی در جامعه باید با حمایت از این بخش مردم را به آینده امیدوار کرد.

وی خاطرنشان کرد: پژوهش یک روند هوشمندانه است که کشورهای پیشرفته و فراصنعتی برای آن برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند و این موضوع می‎طلبد تا ما نیز در این عرصه اقدامات بیشتری انجام دهیم.

گفتنی است ، در این جشنواره از پژوهشگران و فناوران برتر استان در حوزه دانشجویی، دانشگاهی، واحدهای فعال در پارک علم و فناوری و مراکز رشد دانشگاهی، کارمندان دستگاه‌های اجرایی و طرح‌های برتر با موضوع رونق تولید تجلیل شد.

46

کد خبر 1330117

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی