دبستان 12 کلاسه خیرساز در سنندج به بهره‌برداری رسید


دبستان 12 کلاسه خیرساز در سنندج به بهره‌برداری رسید

سنندج - ایرنا - دبستان 12 کلاسه خیرساز دکتر علی اصغر فانی که توسط بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد احداث شده روز چهارشنبه در مراسمی با حضور جمعی از مسوولان فرهنگی و خیران در سنندج به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان روز چهارشنبه در آیین افتتاح این مدرسه خیرساز اظهار داشت: این مدرسه ابتدایی به همت بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد با زیربنای ۲ هزار متر مربع در زمینی به مساحت چهار هزار و ۳۰۰ متر احداث شده و دارای ۱۲ کلاس درس استاندارد، ۲ آزمایشگاه، کتابخانه، نمازخانه، سالن اجتماعات و بخش‌های اداری است.

رشید قربانی اضافه کرد: وجه تمایز این طرح با بسیاری از پروژه‌های عمرانی این است که با این حجم کار در طول یک‌سال آماده بهره‌برداری شد و این می‌تواند الگویی برای سایر خیرین و بخصوص بخش‌های دولتی برای تسریع در روند ساخت پروژه‌های عمرانی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با تقدیر از بنیاد فرهنگی مصلی نژاد برای این اقدام خداپسندانه در سنندج افزود: برای احداث و تامین کامل تجهیزات این پروژه در مجموع ۵۲ میلیارد ریال از سوی بنیاد فرهنگی مذکور هزینه ‌شده است.

بنیاد فرهنگی مصلی نژاد به صورت عام‌المنفعه در تابستان سال ۷۵ توسط دکتر عباس مصلی‌نژاد با هدف احداث و اداره مراکز آمزوشی، فرهنگی، پژوهشی، هنری و ورزشی تاسیس شده است.

این بنیاد تاکنون اقدام به احداث بیش از ۱۰۰ واحد آموزشی در مقاطع دبستان، دبیرستان و همچنین دیگر فضاهایی نظیر خوابگاه برای اسکان دانشجویان و ایجاد فضای ورزشی در استان‌های مختلف کشور کرده است که پس از احداث و تجهیز آن واحدها را در اختیار نهادهای مربوطه قرار داده است.

بنیاد فرهنگی همه ساله حدود ۵۰۰ دانش‌آموز و دانشجوی نخبه و دارای استعدادهای درخشان از خانواده‌های بی‌بضاعت و نیازمند را تحت پوشش قرار می‌دهد ضمن اینکه از هیچ شخص حقوقی و یا حقیقی کمکی نمی‌پذیرد و تمام هزینه‌های آن از طرف موسسان پرداخت می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / اظهارات جواد خیابانی درباره واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال