سامانه بارشی جنوب و غرب استان اصفهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد


سامانه بارشی جنوب و غرب استان اصفهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد

اصفهان- ایرنا- بارش باران، برف و مه‌آلودگی در 2 روز آینده با نفوذ امواج ناپایدار نواحی غربی و جنوبی  استان اصفهان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فاطمه زهرا سیدان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: بر اساس تحلیل آخرین تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های پیش‌یابی، سامانه بارشی روز جمعه به اصفهان می‌رسد که بارش باران و برف را برای مناطق غرب و جنوب استان در پی دارد.

وی با بیان اینکه انتظار بارش چندانی از این سامانه نداریم تصریح کرد: فعالیت بارشی این سامانه برای بخش‌های مرکزی، شمالی و شرقی استان با شدت کمتری خواهد بود و بارش کمی برای شهر اصفهان پیش بینی شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه جو به نسبت پایداری برای امروز و فردا در استان پیش بینی می‌شود ادامه داد:هوای سالمی برای امروز و فردا با توجه به وزش باد در سطوح بالای جو در استان خواهیم داشت اما احتمال غبار برای صبح فردا(پنجشنبه) وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دمای کنونی شهر اصفهان سه درجه سانتیگراد است که در مقایسه با روز گذشته سه درجه افزایش را نشان می‌دهد بیان کرد: دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات روز گذشته به ۱۱ درجه سانتیگراد و امروز (چهارشنبه) هم در خنک‌ترین ساعات به ۲ درجه سانتیگراد رسید.

سیدان اظهار داشت: خور و بیابانک با ۱۸ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین و بوئین و میاندشت با پنج درجه سانتیگراد به عنوان خنک‌ترین نقطه استان اصفهان اندازه‌گیری شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)