دانشگاه آزاد با اقتدار گام اول را برداشت


دانشگاه آزاد با اقتدار گام اول را برداشت

بندرعباس- ایرنا- تیم ووشو دانشگاه آزاد بندرعباس با شکست پاس ناجا و هیات ووشو البرز، با اقتدار رقابتهای لیگ برتر را آغاز کرد.

فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور از ١٩ آذرماه جاری با حضور هشت تیم و در آکادمی ووشو مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز به کار کرد.

در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی باشگاه‌های کشور هشت تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت به مصاف هم می‌روند تا تیم‌های راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شوند.

پاس ناجا، دانشگاه‌آزاد، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیات ووشو همدان، هیات ووشو البرز، هیات ووشو اصفهان و زاگرس پارس، تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.

در گروه نخست، تیم‌های دانشگاه‌آزاد، پاس ناجا، هیات همدان و هیات البرز حضور دارند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیات اصفهان و زاگرس پارس رقابت‌ می‌کنند

در حساس‌ترین دیدار امروز، دانشگاه آزاد به مصاف پاس ناجا، مدافع عنوان قهرمانی رفت و در نهایت به برتری ٨ بر ٦ رسید و گام نخست را مقتدرانه برداشت.

دانشگاه آزاد عصر امروز در هفته دوم لیگ برتر ووشو نیز در یک بازی نه چندان حساس و یکطرفه، با نتیجه مقتدرانه ۱۴ بر صفر هیأت ووشو البرز را از پیش رو برداشت و با ٦ امتیاز صدرنشین گروه یک شد.

هدایت تیم دانشگاه آزاد بندرعباس را علیرضا بهرمن که سابقه مربیگری در تیم‌های ملی را در کارنامه خود دارد، عهده دار است.

اواسط مردادماه امسال با تصویب شورای عالی ورزش، تیم ووشو دانشگاه آزاد به واحد بندرعباس انتقال یافت و از این پس به عنوان نماینده هرمزگان در رقابت های لیگ برتر حضور خواهد داشت.

این تیم پرافتخار حائز چندین عنوان نائب ‌قهرمانی و سومی در لیگ برتر ووشو کشور است و ملی پوشانی همچون عرفان آهنگریان دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی جاکارتا را در ترکیب خود دارد.

ووشوی هرمزگان با شهرداری بندرعباس در سال ٩٠ وارد لیگ برتر شد و پس از یک وقفه دوساله مجددا با حضور در لیگ دسته یک به شهرداری بازگشت و سرانجام پس از فراز و نشیب‌های مختلف با تصمیم اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در سال ٩٧ از ادامه فعالیت کنار گذاشته شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا