ارائه تسهیلات ویژه به کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری/ فعالیت 70 درصد کانون‌ها در روستاها


ارائه تسهیلات ویژه به کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری/ فعالیت 70 درصد کانون‌ها در روستاها

مظاهری با اشاره‌به امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کانون‌های مساجد چهارمحال و بختیاری با بیمه معلم، گفت: این تفاهم به منظور استفاده اعضای کانون‌ها از تخفیف و تسهیلات شرکت در فعالیت‌های اردویی منعقد شده است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از امضای تفاهم نامه همکاری میان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری با بیمه معلم خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم نامه به منظور بهره مندی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان از تسهیلات ویژه و تخفیف برای شرکت در برنامه ها و فعالیت های اردوها صورت می گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهار محال و بختیاری با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای رابطین فهما(پایتخت فرهنگ هنر مساجد ایران)، ابراز کرد: هدف از اجرای طرح ملی «فهما» در کانون‌های مساجد سراسر کشور گسترش شبکه بچه‌های مسجد، ثبت فعالیت کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد و ثبت آمار و فعالیت های کانون های مساجد در این پایگاه است، از طرفی از این طریق کانون های فعال شناسایی و برای الگوبرداری دیگر کانون ها معرفی می شوند.

مظاهری در ادامه با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری 434 کانون فرهنگی هنری فعالیت می کند، تصریح کرد: به دنبال استقبال از برنامه های کانون های مساجد، امسال برای این استان 24 سهمیه راه اندازی کانون فرهنگی هنری اختصاص یافت. ضمن اینکه بیش از 70 درصد کانون های مساجد استان در مناطق روستایی فعالیت می کنند.

وی همچنین از فعالیت 167 کتابخانه در جوار مساجد استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی