سفر برای قلب های شکته!


سفر برای قلب های شکته!

وقتی یک رابطه ناخوش آیند و سخت را به پایان می‌رسانید بار‌ها و بار‌ها به دنبال بهانه‌های برای پرت کردن حواس خودتان هستید؟ اپلیکیشن جدید ممکن است برای شما بسیار مفید باشد. در برنامه Breakup Tours تلاش می‌شود تا خدماتی را در اختیار افردای قرار دهد که در دوران پس از شکست عشقی و ناکامی احساسی برسر میبرند.

وقتی یک رابطه ناخوش آیند و سخت را به پایان می‌رسانید بار‌ها و بار‌ها به دنبال بهانه‌های برای پرت کردن حواس خودتان هستید؟ اپلیکیشن جدید ممکن است برای شما بسیار مفید باشد. در برنامه Breakup Tours تلاش می‌شود تا خدماتی را در اختیار افردای قرار دهد که در دوران پس از شکست عشقی و ناکامی احساسی برسر میبرند. این برنامه به جای پرسش از کاربران در مورد تاریخ سفر و تشخصی سلایق مسافرتی، با طرح برخی سؤالات نسبتاً غیرمعمول مخاطبان خود را غافلگیر می‌نماید. سوالاتی مانند: "اکنون یک ماه را تصور کنید، چه شکلی به ذهن می‌رسد؟ " "چه چیزی شما می‌خواهید به شریک سابق خود بگویید؟ " "اگر عشق قبلی شما تماس بگیرد به آن پاسخ خواهید داد؟ " و ...
سفر برای قلب های شکته!
استفان چونگ، بنیانگذار این شرکت هنگ کنگی می‌گوید: این شرکت از این عقیده الهام گرفته شده است که سفر بهترین راه برای برطرف کردن دلتنگی و افسردگی‌های پس از شکست عشقی است. وی افزود: "شکست عشقی سخت است، چون اساسا تغییر سخت است. " این نوع سفر ضمن خارج کردن افراد از زندگی روزمره، باعث جدایی زوجین می‌شود. این‌ها باعث ایجاد چشم انداز‌های جدیدی برای شما می‌شود.
از دل شکسته چه برمی آید؟
چانگ که در گذشته راهنمای تور بوده به یاد می‌آورد: "اولین تور تفریحی شان یک کمپین تجاری چندین برند تازه تأسیس در سال ۲۰۱۸ بود. " وی می‌گوید: ما پاسخ‌های غیر منتظره‌ای دریافت کردیم، بنابراین بلافاصله بعد از اولین سفر، اقدام به ثبت نام از افراد متفرقه نمودیم و نتیجه دریافت بیش از ۶۵۰ درخواست برای شرکت در اینچنین تور‌های بود.
سفر برای قلب های شکته!
وتیکی برای تک آهنگ‌ها (جدا شده ها)
Breakup Tours تنها شرکتی نیست که تک آهنگ‌ها را هدف قرار دهد. به عنوان مثال، یک موزه از سال ۲۰۰۳ اقدام به نمایش موضوعاتی مرتبط با روابط ناموفق را به نمایش گذاشته است. اما به اعتقاد نویسنده " Breakup Tours" اولین سامانه رزرواسیون خدمات مسافرتی است که فعالیت‌هایی را برای مخاطبانی اینچنینی ارائه می‌نماید.
چانگ می‌گوید: "در مقایسه با سایر سامانه‌ها فعال در رزرواسیون مسافرتی ما بیشتر شبیه یک فروشگاه بوتیک هستیم که خدمات مهیج و زیبایی را برای دل شکسته ارائه می‌دهیم. "
وی گفت: "بعد از صحبت با افراد زیادی، متوجه شدیم که سه مرحله برای بهبودی وجود دارد: آزادی عاطفی. چیز جدیدی را امتحان کن؛ و چیز جدیدی یاد بگیرید تمام فعالیت‌های ما حول این سه مرحله محور است. "
این اپلیکیشن که به زبان‌های انگلیسی و چینی موجود است، در حال حاضر بیش از ۱۰۰ محصول را در ۱۰ شهر تایوان، ژاپن، تایلند و هنگ کنگ ارائه می‌دهد.
مسافران در تور‌ها تجربه‌های متفاوتی را کسب می‌نمایند که شامل: تور راهنمای "پایان دادن به عشق ناخوشایند"، تور سه ساعته برای دعا و نیایش در معابد و حضور در کارگاه تعمیر سفال می‌باشند.
چانگ می‌گوید: "ما نمی‌خواهیم یک سرویس خواستگاری باشیم و فکر نمی‌کنیم شما مستقیماً به یک رابطه دیگر بپردازید. " "بنابراین اگر می‌خواهید تنها باشید، می‌توانید دکمه نامرئی را روشن کنید تا مردم نتوانند شما را ببینند. درس دیگری که ما از شرکت کنندگان خود آموختیم: در سفر خیلی زیاد سفر نکنید. فقط ۳۰ ٪ از سفر خود را برنامه ریزی کنید و اجازه دهید ۷۰ ٪ از سفر خود تنها باشید و کاری نکنید. " چونگ گفت هدف آن‌ها گسترش خدمات به مسافران خارج از تایوان و تایلند در سال آینده است. در حال حاضر، این برنامه فقط برای iOS موجود است، اما در ماه ژانویه برای کاربران اندرویدی در دسترس خواهد بود.
(CNN)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی