خدمات رایگان اورژانس در نمایشگاه پژوهش البرز


خدمات رایگان اورژانس در نمایشگاه پژوهش البرز

کرج - ایرنا - مرکز فوریت های پزشکی استان البرز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان غرفه دایر کرد تا ضمن خدمات دهی درمانی رایگان به بیماران در زمینه پیشگیری از بیماری ها به ویژه آنفلوآنزا اطلاع رسانی کند.

دکتر مهرداد بابایی رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته پژوهش به ایرنا گفت: ‍در غرفه این مرکز افزون بر نمایش دستاوردها خدمات رایگان در زمینه تست قند خون، تست فشار و درمان سرپایی بیماران به بازدید کنندگان ارائه می شود.

وی بیان داشت: تاکنون ۸۰۰ نفر از خدمات درمانی و آموزشی مرکز فوریت های پزشکی البرز در این نمایشگاه بهره مند شده اند.

تیم اورژانس البرز به یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس و تجهیزات کامل مجهز شده ضمن آنکه برای اطلاع رسانی و آموزش پیشگیری از بیماری ها به ویژه آنفلوآنزا سه کارشناس در این غرفه استقرار یافته است .

بابایی گفت : امروز یک دختر ۱۶ ساله باسابقه آسم ودیسترس تنفسی و یک خانم با مشکل قلبی حادتوسط مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی البرز در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان مورد درمان سرپایی قرارگرفته و سپس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان البرز از ۱۶ آذرماه به مدت یک هفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گشایش یافته که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 گیف متحرک با طرح قلب برای واتساپ و تلگرام