دهیاران و اعضای شوراهای روستاها حق تبلیغ هیچ کاندیدایی را ندارند


دهیاران و اعضای شوراهای روستاها حق تبلیغ هیچ کاندیدایی را ندارند

شیراز- ایرنا- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی این استان در جریان انتخابات دوم اسفند امسال حق هیچگونه تبلیغات در مخالفت یا موافقت با هیچ کاندیدایی را ندارند.

سیدکمال پاک‌فطرت، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وظیفه همه ما فراهم کردن شرایط مطلوب برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم در فضایی آرام است.
وی ادامه داد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید با رعایت اصل بی‌طرفی، زمینه‌ساز تحقق این مهم باشند.
او اضافه کرد: در صورت استفاده از امکانات دهیاری‌ها و دیگر امکانات دولتی در روستاها برای تبلیغ هر یک از کاندیداها با مرتکبین برخورد قانونی خواهد شد.
وی همچنین از دهیاران خواست که در زمینه پیشرفت و بهبود وضعیت موجود در روستاها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند و با هماهنگی دستگاه های اجرایی در این مسیر گام بردارند.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس بیان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای روی کارآمدن تاکنون در بخش عمرانی توجه بسیار ویژه‌ای به روستاها داشته و جا دارد که دهیاران از این فرصت پیش آمده و ظرفیت ایجاد شده برای عمران و آبادانی روستاها استفاده کنند.
پاک‌فطرت گفت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها تمام کوشش خود را با هدف مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشتشان به کار گیرند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟