دهیاران و اعضای شوراهای روستاها حق تبلیغ هیچ کاندیدایی را ندارند


دهیاران و اعضای شوراهای روستاها حق تبلیغ هیچ کاندیدایی را ندارند

شیراز- ایرنا- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: دهیاران و شوراهای اسلامی این استان در جریان انتخابات دوم اسفند امسال حق هیچگونه تبلیغات در مخالفت یا موافقت با هیچ کاندیدایی را ندارند.

سیدکمال پاک‌فطرت، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: وظیفه همه ما فراهم کردن شرایط مطلوب برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم در فضایی آرام است.
وی ادامه داد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها باید با رعایت اصل بی‌طرفی، زمینه‌ساز تحقق این مهم باشند.
او اضافه کرد: در صورت استفاده از امکانات دهیاری‌ها و دیگر امکانات دولتی در روستاها برای تبلیغ هر یک از کاندیداها با مرتکبین برخورد قانونی خواهد شد.
وی همچنین از دهیاران خواست که در زمینه پیشرفت و بهبود وضعیت موجود در روستاها برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند و با هماهنگی دستگاه های اجرایی در این مسیر گام بردارند.
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس بیان کرد: دولت تدبیر و امید از ابتدای روی کارآمدن تاکنون در بخش عمرانی توجه بسیار ویژه‌ای به روستاها داشته و جا دارد که دهیاران از این فرصت پیش آمده و ظرفیت ایجاد شده برای عمران و آبادانی روستاها استفاده کنند.
پاک‌فطرت گفت: دهیاران به عنوان نماینده دولت در روستاها تمام کوشش خود را با هدف مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشتشان به کار گیرند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز دوم اسفند ماه ۹۸ برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه