37 درصد جایگاه‌های سوخت گاز استان قزوین به شهرداری‌ها اختصاص دارد


37 درصد جایگاه‌های سوخت گاز استان قزوین به شهرداری‌ها اختصاص دارد

قزوین - ایرنا - مالکیت 22 جایگاه از 59 جایگاه سوخت سی ان جی فعال استان قزوین به شهرداری‌ها اختصاص دارد.

رضا یعقوبی، رییس اتحادیه صنف جایگاه داران سوخت استان قزوین روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در زمان دولت نهم و با توجه به وضعیت سوخت کشور، توسعه و احداث جایگاه‌های سوخت گاز در دستور کار جدی استان‌های کشور قرار گرفت و شهرداری‌ها نیز در ابتدا برای ناوگان حمل و نقل خود (تاکسی و اتوبوس) اقدام به درخواست و احداث جایگاه سوخت سی ان جی کردند.

وی ادامه داد: رفته رفته و با توجه به سودآوری این نوع جایگاه‌ها در زمان خود، ایستگاه‌های احداثی از سوی شهرداری‌ها علاوه بر تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری، اقدام به ارایه خدمات عمومی نیز کردند.

این مسئول جایگاه‌های سوخت استان با اشاره به اینکه بخش خصوصی همواره پای کار بوده و تاکنون نیز خدماتش را به بهترین شکل ممکن در بخش‌های مختلف عرضه کرده، تصریح کرد: به نظر می‌رسد شهرداری‌ها برای عملکرد بهتر به وظایف خود باید بیش از پیش به امور مربوط به مدیریت شهر بپردازند و انجام چنین فعالیت‌های گسترده را نیز به بخش خصوصی بسپارند.

به گفته وی، با توجه به در اختیار بودن زمین‌های مناسب شهری از سوی شهرداری‌ها، این مجموعه همچنان خواستار احداث چنین جایگاه‌هایی بوده و درخواست‌هایی را نیز ارایه داده که مورد موافقت قرار نگرفته است.

یعقوبی یادآور شد: متاسفانه در گذشته با تخصیص برخی از نازل‌های اختصاصی به تاکسی و اتوبوس‌ها در جایگاه‌ها، شاهد برخورد و درگیری‌های فیزیکی بین رانندگان آنها با رانندگان خودروهای شخصی بودیم که با پیگیری‌های به عمل آمده این مساله نیز برطرف و قرار شد تمامی جایگاه‌ها به یک میزان و براساس نوبت اقدام به ارایه خدمات کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر به جز برخی از نواحی شهر قزوین و در آزادراه قزوین - رشت، تمامی نقاط استان از احداث جایگاه سوخت سی ان جی اشباع شده و در صورت وجود متقاضی در مناطق مورد نیاز، هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل خواهد آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند