کاروان دانش آموزی البرز راهی نور شد


کاروان دانش آموزی البرز راهی نور شد

کرج - ایرنا - کاروان دانش آموزی استان البرز روز دوشنبه از ناحیه یک آموزش و پرورش کرج در مراسمی با شکوه عازم جبهه های نور ، معرفت، بصیرت و حماسه های دفاع مقدس شد.

فرزاد شعبانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در اجتماع پرشور راهیان نور گفت که دانش آموزان سفیران نور و معرفت هستند و انتظار می رود حماسه های دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس را به حافظه سپرده و به دیگران و خانواده ها انتقال دهند.

وی از دانش‌آموزان خواست تا از تمام لحظات این سفر معنوی برای خودسازی بهره کافی را ببرند و به‌عنوان سفیران نور پیام خون شهدا را برای دیگران بازگو کنند.
شعبانی تصریح کرد: دانش‌آموزان اعزامی، در طول سفر خود از برخی از مناطق عملیاتی نظیر شلمچه، یادمان شهدای هویزه، یادمان شهید چمران در دهلاویه، یادمان شهدای اروندکنار و سایر مناطق عملیاتی جنوب بازدید می‌کنند.
این دانش آموزان در قالب ۶ کاروان به تعداد ۲۵۰ نفر به سرپرستی فرهنگیان و سپاه استان از مناطق عملیاتی جنوب کشور دیدن می کنند.
مراسم بدرقه کاروان دانش‌آموزان دخترآموزش و پرورش ناحیه یک کرج به اردوی راهیان نور با حضورمسئولان و خانواده‌های دانش‌آموزان و مربیان مدارس برگزار شد.

آموزش و پرورش ناحیه یک کرج ۵۵ هزار دانش آموز دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329