اجرای طرح «خدمت کریمانه» در آستان سیدالکریم(ع)


اجرای طرح «خدمت کریمانه» در آستان سیدالکریم(ع)

طرح معنوی «خدمت کریمانه؛ از مبدٲ تا مبدٲ» به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اجرا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، در راستای توسعه فرهنگ زیارت و خدمت رسانی به یادگاران سال های دفاع مقدس امت اسلامی، طرح معنوی «خدمت کریمانه» به همت اداره نذورات و هدایای مردمی آستان مقدس و با همیاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره تاکسیرانی شهرستان ری اجراء می شود.

در این طرح خانواده معظم شهداء و ایثارگران به این بارگاه ملکوتی دعوت و با وسایل ایاب و ذهاب هماهنگ شده به این آستان مقدس مشرف می شوند و زیارت امامزادگان عظیم الشأن آرمیده در آستان مقدس، بازدید از دیگر اماکن این بارگاه ملکوتی، حضور در مراسم و نماز جماعت، پذیرایی بر سر سفره احسان حضرت سیدالکریم(ع) و دیدار با مسئولین آستان مقدس از برنامه های این طرح معنوی است.

در همین راستا به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه(س) تکریم خانواده معظم شهداء دفاع مقدس ومدافعان حرم در قالب طرح خدمت کریمانه «خدمت رسانی از مبداء تا مبداء» صورت پذیرفت.

به همین مناسبت خادمان آستان مقدس ضمن حضور در منزل شهداء بزگوار با مادر شهیدان حسین و اصغر ایرلو ملاقات کردند و در همین روز آستان مقدس میزبان حضور خانواده معظم شهید محمد علی غلامی، شهیدان ایرلو و شهید مفقود الاثر ماشاالله نظری از شهدای هشت سال دفاع مقدس و خانواده معظم شهید مدافع حرم «محمود نریمانی» بود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه