فراری روما، الهه زیبایی در هر فرم بدنه‌ای!


فراری روما، الهه زیبایی در هر فرم بدنه‌ای!

فراری روما جدیدترین گرندتور ساخت این برند بسیار خوش‌نام دنیای خودروست. زیر کاپوت روما پیشرانه‌ی 8 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربوی 612 اسب بخاری قرار گرفته است. این نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته دوکلاچه که با مدل جدید SF90 استراداله مشترک است به چرخ ها منتقل می‌شود. فراری ادعا می‌کند روما توانایی دست‌یابی به... The post فراری روما، الهه زیبایی در هر...

فراری روما جدیدترین گرندتور ساخت این برند بسیار خوش‌نام دنیای خودروست. زیر کاپوت روما پیشرانه‌ی 8 سیلندر 3.8 لیتری توئین توربوی 612 اسب بخاری قرار گرفته است. این نیرو از طریق گیربکس 8 سرعته دوکلاچه که با مدل جدید SF90 استراداله مشترک است به چرخ ها منتقل می‌شود. فراری ادعا می‌کند روما توانایی دست‌یابی به شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت 3.4 ثانیه‌ای را داشته و برای رسیدن به سرعت 200 کیلومتر در ساعت نیز تنها به 9.3 ثانیه زمان نیاز دارد که آن را به خودرویی سریع‌تر از فراری پورتوفینو کانورتیبل بدل می‌کند.

فراری روما، الهه زیبایی در هر فرم بدنه‌ای!


با آرایش کابین 2+2، فراری انتظار دارد برخی از خریداران شاسی بلندها را که هرگز مالک یک خودروی اسپورت کامل نبوده‌اند به خود جذب کند. روما تنها به‌صورت کوپه با سقف سخت عرضه خواهد شد اما X-Tomi Design تصمیم گرفته رندرهایی مجازی از مدل‌های کانورتیبل و شوتینگ بریک این خودرو را نیز طراحی نماید. اگر فراری واقعاً خواهان جذب خریداران خودروهای شاسی‌بلند باشد، شاید تولید نسخه شوتینگ بریک روما چندان بد هم به نظر نرسد.

فراری روما، الهه زیبایی در هر فرم بدنه‌ای!
بیایید اول نگاهی به نسخه کانورتیبل بیندازیم که نسبت به پورتوفینو تفاوت‌های زیادی دارد. X-Tomi این رندر را روما GTS نامیده تا با مدل 812 GTS هماهنگی داشته باشد. طراحی این خودرو از نظر ما بسیار خوب از کار در آمده و ما واقعاً آن را به پورتوفینو ترجیح می‌دهیم؛ اما از آنجایی که پورتوفینو در بازار حضور فیزیکی دارد بنابراین فکر نمی‌کنیم که فراری نسخه روباز روما را تولید کند زیرا در این صورت شاهد همپوشانی آن‌ها در بازار خواهیم بود.

فراری روما، الهه زیبایی در هر فرم بدنه‌ای!
X-Tomi همچنین نسخه دو درب شوتینگ بریک روما را نیز طراحی کرده است. این مدل نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد اما احتمال تولید آن نیز ضعیف است زیرا فراری قبلاً مدلی شوتینگ بریک با نام GTC4Lusso را ساخته است.

فراری روما، الهه زیبایی در هر فرم بدنه‌ای!
GTC4Lusso بازار بسیار محدودی داشته بنابراین احتمال اینکه فراری بخواهد دومین شوتینگ بریک خود را در چنین بازار کوچکی عرضه کند نزدیک به صفر است؛ و با اینکه رندرهای موردبحث استثنایی به نظر می‌رسند اما فکر می‌کنیم نسخه استاندارد روما هم رؤیایی است. پس از معرفی این خودرو فراری محصولات جدیدی را در سال 2020 به میدان خواهد فرستاد. انتظار می‌رود فراری در سال 2021 نیز محصول پر حرف و حدیث خود یعنی شاسی‌بلند پورسانگ را معرفی کند.

فراری روما، الهه زیبایی در هر فرم بدنه‌ای!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اشک پنهان