مدیر طرح و برنامه و امورمالی سازمان پژوهش منصوب شد


تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، یکی از جوانان این سازمان را به عنوان مدیرطرح و برنامه و امورمالی منصوب کرد.

مدیر طرح و برنامه و امورمالی سازمان پژوهش منصوب شد

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، یکی از جوانان این سازمان را به عنوان مدیرطرح و برنامه و امورمالی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، علی ذوعلم، رئیس سازمان پژوهش در ابلاغی بهنام نیک‌نژاد را به عنوان مدیر طرح و برنامه و امور مالی این سازمان منصوب کرد.

متن ابلاغ ذوعلم خطاب به نیک‌نژاد به شرح زیر است:

«برادر ارجمند جناب آقای بهنام نیک‌نژاد

با سلام و تحیت

نظر به تعهد، سوابق و تجارب ارزنده جناب­عالی و باتوجه به پیشنهاد معاون محترم توسعه منابع و پشتیبانی و در اجرای ماده20 آئین نامه مالی و معاملاتی، به عنوان مدیر طرح و برنامه و امور مالی پست شماره 267 منصوب می‌شوید.

در این راستا برنامه‌ریزی و پی­گیری لازم برای بهبود، ارزیابی و مراقبت از برنامه‌های مصوب دفاتر، اختصاص به موقع منابع با استفاده از روش‌­های نوین بودجه‌ریزی و استمرار کامل اجرای حسابداری تعهدی، جلوگیری از اعمال هزینه‌های غیرضروری، کنترل مستمر بر اجرای قوانین، مقررات و انضباط مالی، اصلاح روش‌­های کاری همراه با نظارت جدی بر پیشرفت انجام امور و مراحل انجام خرج و اجرای به موقع برنامه‌ها، نظارت و ساماندهی اموال منقول و غیرمنقول، تعامل نزدیک و سازنده با سازمان‌ها و نهادهای نظارتی و سایر وظایف مقرر در آیین‌نامهمصوب هیئت محترم امناء از اولویت‌های جناب­عالی خواهد بود.

از تلاش‌های ارزشمند برادر ارجمند جناب آقای سعید مشهدی فراهانی در مدت مسئولیت در این پست تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است با توکل به خداوند متعال و در پرتو عنایات خاص امام عصر ارواحنا فداه با الهام از وصایای گرانقدرامام راحل "قدس سره" و نصب‌العین قراردادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی و عملیاتی نمودن برنامه پنج ساله مصوب سازمان با اولویت بر اجرای برنامه آن حوزه با اعمال مدیریت جهادی موفق باشید.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک روز دختر + پیام های خاص برای تبریک روز دختر و جملات ناب