انتقاد تند معاون استاندار سمنان از بدقولی‌های دنباله‌دار مدیران راه‌آهن شمال‌شرق1


انتقاد تند معاون استاندار سمنان از بدقولی‌های دنباله‌دار مدیران راه‌آهن شمال‌شرق1

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن انتقاد از راه‌آهن شمال‌شرق یک گفت: مردم از وعده‌های عمل نشده این راه‌آهن خسته شدند.

منوچهر فخری در بازدید از روند اجرایی پروژه پله برقی و آسانسور ایستگاه راه آهن سمنان اظهار کرد: مردم شاهرود و سمنان از وعده‌های عملی‌نشده مدیریت راه آهن شمال شرق(۱) در رابطه با افتتاح و راه‌اندازی پله برقی ایستگاه های راه آهن سمنان و شاهرود خسته شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌ها و بازدیدهای مستمر حوزه معاونت امور عمرانی استانداری سمنان، قول‌ها و وعده‌های داده شده، از هفته‌ای به هفته دیگر موکول شده و مردم نیز از روند این بد قولی‌ها ناراضی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: مدیریت استان از عملکرد مدیریت راه آهن شمال شرق(۱)، در خصوص این موضوع گله‌مند و ناخرسند است.

وی از مدیریت راه‌آهن شمال شرق(۱)کشور خواست به‌منظور رفع مشکل مردم استان، در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن با قید فوریت، نسبت به راه اندازی پله برقی و آسانسور در ایستگاه‌های راه آهن سمنان و شاهرود اقدام کند.

فخری ضمن هشدار به مسوولان این دستگاه خاطرنشان کرد: در صورت عدم پاسخگویی به مطالبات مردم، تکرار بدقولی‌ها و عدم رفع مشکلات مردم، مراتب از طریق راه آهن کشور پیگیری خواهد شد.

انتهای

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیام تبریک به مناسبت روز معلم