توسعه جامعه از مسیر مطبوعات و رسانه می‌گذرد


توسعه جامعه از مسیر مطبوعات و رسانه می‌گذرد

زنجان - ایرنا - مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: توسعه و تعالی جامعه از مسیر مطبوعات و رسانه می‌گذرد و رمز تحقق این امر نگاه مثبت به رسانه‌ها و استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های آنها است.

سعید امیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مطبوعات و رسانه‌ها علاوه بر تحلیل گذشته جامعه و ارایه اطلاعات به مردم و مسوؤلان، می‌توانند در ساختن آینده خوب و دادن ذهنیت روشن به عموم، نقش تاثیرگذار داشته باشند.

وی به برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در مجموع استقبال از نمایشگاه کتاب و مطبوعات خوب است اما می توانست بهتر از این باشد.

امیدی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه مشکلات مطبوعات با حمایت های لازم برطرف شود، افزود: میزان استقبال مردم از سومین نمایشگاه مطبوعات بیشتر از نمایشگاه امسال بود.

امیدی به اخبار موثق ایرنا اشاره کرد و اظهار داشت: ایرنا، رسانه ای معتبر و منصف بوده و تنها به عنوان روابط عمومی دولت عمل نمی‌کند که امید می رود این روند همچنان ادامه یابد.

چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان از ۱۱ تا ۱۶ آذر جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کاسپین زنجان برپا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی